srijeda, 5. studenoga 2014.

Tapioka s kokosom i narom


Nisam stigla prošli mjesec sudjelovati u  Ajme koliko nas je s temom nara ali me to nije spriječilo da probam recept s bloga Moja slatka kuhinja  i finog recepta Tapioke s kokosom i narom a pogotovo što moja Stella obožava tapioku.
Također ja uvijek tapioku namočim ali kako je Nataša napisala i da nije potrebno tako sam i napravila i kuhala je malo duže i ispala je jako fina. Moj jedini dodatak i grijeh je pola mahune vanilije kojoj sam ostrugala sjemenke i kuhala zajedno s tapiokom.


Sastojci 200 ml kokosovog mlijeka
              200 ml vode
                 60 g tapioke
                 80 g šećera
                  1 nar
               kokos za dekoraciju

Vodu i kokosovo mlijeko s dodatkom šećera na laganoj vatri zakuhati te dodati perlice tapioke, kuhati 15-20 min na laganoj vatri ali uz stalno mješanje. Tapioku servirati u malim zdjelicama ili ukrasnim čašama, pustiti da se ohladi a potom dodati nar te kokosovog brašna za dekoraciju.

A onda guštati a da pogledajte i Natašine fotke jer to je bio jedan od razloga što sam spremala tapioku.


Broj komentara: 9:

  1. nisam ju dugo jela, zapravo probala sam ju samo jednom. jako lijepo izgleda kod tebe!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično izgelda. Baš fin receptić:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno izgleda u tvojoj izvedbi. Meni se bas dopada ovaj tvoj dodatak vanile koji se jasno vidi na slikama, koje su takodje fenomenalne:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogu misliti kako je ovo fino! Davno sam probala tapioku, kad sam ju dobila na poklon i oduševila sam se, ali ovde je nema za kupiti... :( Prelepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja sam davno probala, super su ti fotke!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tapioku jako volim i davno je nisam pravila, ali ću uskoro. Divne slike.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ok, to je čisto po mojem okusu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si pripremila tapioku i podsjetila me koliko dugo je nisam pravila i jela, odlična kombinacija, a i ja bi sigurno dodala malo vanilije !

    OdgovoriIzbriši