Bakina torta od badema i naranče


Prije dva dana sam otkrila blog nered u kuhinji koji piše Julija draga ženica s troje djece i divnih recepata i  koja je u svom uvodu lijepo opisala svoju kuhinju koja je uvijek u kreativnom neredu i ima pravo jer iza svake dobre kuharice je prljava kuhinja a sad manje ili više.Ja se sjetim svog tate koji je bio veliki kuhar i uživao u kuhinji ali se i sjećam reda koji je vladao u njegovoj kuhinji, kako je kuhao tako se rješavao stvari koje mu ne trebaju i i odmah prao suvišno suđe koje mu ne treba a pak mama je uvijek bile okružena s padelama i pijatima koji joj ne trebaju ali glavno da se tata se znao našaliti da kuhaju tako u Sheratonu glavni kuhar bi odavno bio bez posla ali  i mama u svom kreativnom neredu kuha odlično.A ja kako kad nekad odmah trpam sve u perilicu a nekad je kuhinja kao da je bomba pala.A sad da se vratimo na Juliju i na njen recept iz bakine bilježnice na Tortu od badema i naranče koje je fenomenalna punog okusa naranče a biskvit tako fin mekan s bademima i naravno pun narančinog soka.Torta me je oduševila svojim okusom a i izgledom.Biskvit tako fin i aromatičan i bez problema sam sam ga prerezala na tri kore kako se fino i ravnomjerno se ispekao.


Biskvit 7 jaja
             200 g šećera
             125 ml soka od naranče
             korica te iste naranče
             120 g mljevenih badema
             2 žlice prezle
             70 g brašna


Bjelanjke posebno istući s prstohvatom soli.Žutanjke i 1 cjelo jaje s šećerom izmiksati dok ne posvjetle.Dodajte im koricu i sok od naranče.Pomiješajte brašno, prezlu i mljevene bademe.U žutanjke lagano umiješajte bjelanjke a onda postepeno dodajte i brašno s bademima.Nauljite i pobrapnite kalup za tortu i stavite peći biskvit na 180 C 35-40 minuta.Moj se biskvit pekao oko 35 minuta na 180 ali bez ventilatora.Bademe nisam blanširala već sam ih odmah samljela i stavila u biskvit i to je jedina promjena koju sam napravila.


Krema 6 žutanjka
            150 g šećera
            375 ml soka od naranče (iscijedila 4)
            korica naranče
            60 g naranče
           200 g maslaca
             80 g brašna




Žutanjke izmiksati s šećerom.U dublju posude stavite kuhati vodu za vodenu kupelj.U 1 dcl narančinog soka umutite brašno.Žutanjke prebacite s posudom u vodenu kupelj.Dodajte sok od naranče i koricu.Lagano miksajte dok voda ispod isparava.Dodajte sok s brašnom i lagano mješajte dok se krema ne zgusne.Trebalo mi je oko 20 minuta.Pustite da se ohladi i kad se ohladi dodajte omekšali maslac i lagano izmiksajte u kremu.Biskvit navlažite likerom od naranče i narančinim sokom.Preerežite biskvit na tri djela i filujte ga kremom.Također i kremom premažite cijelu tortu.Ja sam je ukrasila listićima badema i arancinima koja sam imala još od prošle zime.Moja ih Stella uvijek gricka.




Primjedbe

  1. Krasna torta, onako zimski moćna. Simpatični tanjurići mufini.

    OdgovoriIzbriši
  2. Gledala sam ove tanjuriće u Semeraru i baš su veseli. Okus torte mora biti božanstven, čitam tvoje dojmove i mislim si da mi je sad jedna kriška.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je iz Semerara su ,motala sam se oko njih ali su mi bili preskupi a sad su na sniženju zamisli pijatići pa na sniženju i to 50%.

      Izbriši
  3. Dilajla!

    Que delicia! parece ser muito bommmm!


    Bom domingo!

    Adriano.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna torta!
    Ja obicno kad spremam nesto, odmah perem posudje, mada ima dana kad me to bas mrzi... :) A moja seka, ona sprema i sprema, pa onda zamoli mamu da sve opere... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ovu bi torticu svakako trebalo isprobati... sigurna sam da je fenomenalna! a što se tiče (ne)reda u mojoj kuhinji, mama i tata sve čiste odmah za sobom, a ja prvo skuham, s time da istovremeno obično rade barem tri ringa za vatru i pećnica, a tek onda pospremim... i ispada da sam iako na prvu najneurednija, ujedno i najbrža :)
    Stela

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajmee kako ova torta prefino izgleda, miriši sve do mene! Jooj stvarno sam dobila volju pojesti nešto slatko, još da m je komadić ove ljepotice, uf, uf... slatke muke su to! :)

    Hvala na odličnom receptu i krasnim fotkama, puse:)

    OdgovoriIzbriši
  7. O draga, pa baš si me lijepo iznenadila torticom!!! Odlična izvedba! U zadnje vrijeme ni ja najčešće ne gulim bajame- neoguljeni mi imaju više "bajamast" okus nego kad su oguljeni (a možeš ovo pročitati i kao: "ma lino mi ih je gulit!" :))))
    Baš mi je drago da si je radila, da vam se svidjela i da ste guštali!
    A kuhinja i nered ... :)))))))))
    Pozz iz snijegom i ledom okovanog Splita!

    OdgovoriIzbriši
  8. prekrasna torta, ja OBOŽAVAM naranču u kolačima tako da ovaj recept spremam! pogotovo naranla u kombinaciji sa bademima je odlična! slatki su ti tanjurići skroz :)

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasna torta, uopće ne sumnjam u okus, naranče obožavam!!idem škicnuti taj blag!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škicni i na coolku na yupieyu ima još divnih receptića koje tu nije objavila.

      Izbriši
  10. Torta je genijalna,čim je naranča tu nema sumnje..spremam si recepis,a sličice su ti super,super..pozdrav draga!

    OdgovoriIzbriši
  11. Dilajla, tora ne samo da zvuči fino nego tako i izgleda! Mekano, starinsko, bakino! Najvrijedniji su takvi recepti :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Aaaaa kako su dobre tacne - Odusevila sam se :) Torta izgleda bas dobro, podseca me na nesto sto sam skoro pravila, mogu da zamislim kakav je ukus!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna torta! Imam jednu s orasima i narančom i super su mi te kombinacije orašastih plodova i naranče! Ova krema mi se jako sviđa.
    Meni je baš drago što je Julija otvorila blog i radujem se svakom njezinom receptu jer znam da kuha izvrsno, a o kolačima da i ne govorim :)
    Ja kad god kuham/pečem posrpemam odmah iza sebe suđe ali nekako je i dalje nered...ili se to meni samo čini :) Ja sam opsjednuta pospremanjem :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Genijalno izgleda. Definitivno isprobavam.

    OdgovoriIzbriši
  15. Mogu točno zamisliti svježinu okusa ove torte. Naranče su prekrasne u biskvitima, pogotovo u kombinaciji s bademima. Odličan recept!

    OdgovoriIzbriši
  16. Torta izgleda zamamno! Bademi i naranče mmmmmmm.....

    OdgovoriIzbriši
  17. Torta izgleda prekrasno. Volim taj okus naranče u kolačima!
    A što se tiče kuhinje ja sam od onih tipova koji uvijek peru suđe, ne volim stvarati piramide od suđa, sklanjam sve što mi ne treba i to odmah tako da kada završim s kuhanjem sve bude na svom mjestu.

    OdgovoriIzbriši
  18. Prekrasna torta, baš si je super napravila ! I odličan recept si odabrala, primjetila sam ga i ja kod Julije, vjerujem da je jako ukusno !

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovo je zaista vrhunska torta. Prekrasni sastojci, prekrasno izgleda. Ovo bih zaista voljela probati.

    OdgovoriIzbriši
  20. Prekrasna torta, obožavam naranču u svim oblicima! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja ne kontam, koliko brasna ide u kremu?

    OdgovoriIzbriši
  22. Evo opet ja anonimni odozgora, rado bi radila ovu tortu, djeluje strava ali ne vidim to brašno u kremi. Bilo bi idealno kad bi netko odgovorio do utorka tj. rođendana. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam do sada skužila da nisam navela gramažu brašna u kremi a to je 80 g ili 4 velike žlice brašna, možeš i staviti pola pola tj pola brašna a pola gustina ili škrobnog brašna.

      Izbriši
  23. Odgovori
    1. Sad odgovaram sama sebi... još mi nešto nije jasno. U kremi piše sok od naranče, korica i 60 g naranče, jel to 60 g pulpe ili čega?

      Znam da davim ali zbilja, zbilja želim baš ovu tortu radit.

      Izbriši
    2. 60 g pulpe od naranče iako torta ne bi izgubila ako i ne dodaš pulpu jer ima soka od naranče a netko i ne voli niti od naranče ja osobno volim ih osjetiti pod zubima.

      Izbriši
    3. Evo još jednom hvala, počinjem ju radit!

      Izbriši
  24. Upravo jr radim. Nažalost biskvit mi se prilikom pečenja spustio u sredini:(. Ide lo prašak za pecivo u njega?

    OdgovoriIzbriši
  25. Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90,000 eura i danas imam vlastitu kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje zajma. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com
    {WhatsApp: +38761545894}

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi