Kuvarijacije Zebra kolač


Volim ovakve biskvite ali kad su sočni, fini  a ako i ostane koji komadić i sutradan da ne izgubi na svojoj sočnosti i aromi a ovaj Zebra kolač je to i zaista i baš mi je drago da je izglasan u okviru ovo mjesečnih  Kuvarijacija. Iako sam ga i prije vidjela i kod naše Tamare  kojoj je baš lijepo ispao s svim šarama. Kolač sam radila skupa s mojom Stellom pa je bilo smijanja a i kreme svuda oko nas.
A kad se ispekao smo i uživale uz finu šalicu čaja iako je i bilo kasno a iz dnevnog boravka se čula muška vika da bi i oni komadić kolača.



Sastojci 250 ml ulja
              250 g šećera
              100 ml mlijeka
              1 vanilin šećer
              4 jaja
              300 g brašna
              25 g kakaa
              pola žličice soli
              korica jedne naranče
              2 mala čepa aromatiziranog ruma s štapićima vanilije (moj dodatak)

U većoj zdjeli izmiksati jaja s šećerom, dodati mlijeko te ulje i miksati., Smjesu podijeliti na dva dijela te u jedan dodati 175 g prosijanog brašna a u drugi dio ostatak brašna (125 g) te  25 g kakaa i koricu naranče. Okrugli kalup podložite masnim papirom ali samo dno, stranice ostavite bez papira.
Smjesu punite u jednokratne vrećice za dekoriranje te napravite krug od vanilije a potom u sredini kruga od vanilije stavite smjesu od kakaa. Tako radite naizmjenično dok ne potrošite svu smjesu. Smjesa će se sama širiti i piniti kalup. Zagrijte pećnicuna 180 C i stavite peći kolač oko 35 min meni je trebalo i dobrih 45 min dok štapić nije izašao suh.



U mom kolaču dok se nije ispekao je prevladavo svijetli dio a kad je bio pečen tamniji biskvit je preuzeo dominaciju kao što je i vidljivo.
Kolač jako brz za pripremu , efektan na izgled i nama se jako svidio. Posebno mi se dopao biskvit zaista jako mekan i sočan.


Primjedbe

  1. Dilajla, kolač izgleda fantastično. Moje šarice nisu tako lepe, ali nema veze, kolač nam se jako dopao. Moj post će biti objavljen sutra. Prijatno i uživajte u zebrici:))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I tvoj je jako lijepo ispao vidjela sam fotke na coolki i još me čudilo zašto nema tvog posta a znam da si ga radila

      Izbriši
  2. Super ti je ispao. I meni na kraju prevladava tamni dio, iako nije tako izgledalo prije pečenja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj je ispao baš visok i sa tako tankim krugovima. Divno! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. meni se cini da je tebi smjesa ispala vise tekuca nego moja.. bas su ti ljepe prugice ispale =))

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne su ti sare, izgleda meko i socno, bas kao sto si ga opisala:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno vam je ispio, nije ni čudo ako je bilo tako veselo dok ste ga radile.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dilajla, nimam besed.
    Izgleda fantastično.
    Ne vem če sem to sposobna narediti, je pa izziv!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nikako da se nakanem da napravim ovaj zebra kolač.Često sam vidjala recepte ali ti si tako lepo i slikovito opisala da sad nemam gde.Divno izgleda

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmm, there is a great signature zebra cake! Looks delicious!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi