Jako dobra kuhinja by Laka kuharica

Uživam u kuhinji Lake kuharice i već sam isprobala dosta recepta s njezinog bloga u kojem i zaista uživam gdje nam ona slikom i rječju sve lijepo objasni a i s nutricionističke strane odmah znam gdje sam.Još me je jedna njena napisana sitnica privukla njenom blogu a to da je njen blog posvećen njenoj majci, njenoj baci  i svim ženama njene obitelji i da kaže prekratak je život da bi se suvišno vrijeme provodilo u kuhinji a opet iz njene kuhinje izlaze jako fine stvari.Tako da se ovaj mjesec s zadovoljstvom pridružujem istraživanju bloga pod okriljem FBI rukavice koju je osmislila i pokrenula naša blogerka mamajac.
Uvijek me privuku njeni recepti zaista maštoviti, fini , nekad možda teško povezivi sastojci a i saznam nutritivne vrijednosti tog jela (ili po naši koliko ću se zdebljati ili smršaviti ha,ha).Tako me je i privukao ovaj Balsamico odresak s kašom od graha i salse u kojem nisam ništa mjenjala jedino na kraju ona kaže odresak preliven s malo salse u mom slučaju je to više jer sam vam ja ovisnik o salsi.


Ovaj recept sam predstavila i na svom blogu gdje možete i pročitati i moja zapažanja.
Špecli s šunkom i mrvicama su me spasile jedan dan kad sam dojurila doma a klinci gladni već brundaju a ovo je bilo gotovo za 20 minuta i tako jednostavno a jako fino.


Potrebno vam je 500 g špacli ( i ja sam koristila one iz Lidla)
                             50 g maslaca
                          pola luka narezanog na ploške
                           100 g narezane domaće kuhane šunke
                              1 šalica mrvica
                           100 g naribanog ementelara
Maslac ugrijati na tavi i na njega dodati luk narezan na ploške dok ne dobije finu boju.Dodati šunku i lagano pržiti, dodati mrvice te dodati tjesteninu uz dodatak 1,5 dcl vode.Kuhala sam tjesteninu dok voda nije isparila a to je bilo za cca 4 min.Na kraju sam sve posipala sirom i pustila da se otopi.

Ovaj recept me je privukao jer se radi o finom komadu mesa ali spravljen na malo drugačiji način
Elegantna pečenka s kaduljom  koja ime i jako lijep naziv.



Sastojci 1 svinjski file
            12-15 ploški slanine
              8-10 ploški ementalera upotrijebila gaudu
            listiće svježe kadulje
            papar
S komada mesa maknuti sve male žilice.Slaninu rasporediti u dužini filea, potom rasporediti sir i posuti listiće kadulje, posoliti i popapriti.File položiti na slaninu i pažljivo ga zamotati.Staviti ga peći na180C uz povremeno okretanje.Temperaturu sniziti i još peći na 150C oko 45 minuta.Ja sam kao prilog poslužila gljive u gustom umaku.Jako smo fino jeli i ovaj put.



A nedjeljom dolazi i moja mama na ručak koja je moram priznati profinjenog okusa pa sam ja nekad luda od toga kuhanja a da svi budu zadovoljni e tu je jedne nedjelje uskočio jako dobar recept Pureći odresci Bolognese.


Sastojci 5 odreska čiste puretine
            kukuruzno brašno za paniranje
           1-2 jaja
           krušne mrvice
            koliko komada mesa toliko komada pršuta ili šunke
           toliko i feta sira
Pureće odreske lagano istući te posoliti, uvaljati u kukuruzno brašno te zatim umočiti u jaja te potom u krušne mrvice.Panirane odreske fino ispeći na maslacu do zlatno žute boje.Ploškom šunke ili pršuta pokriti odreske, te na kraju i pokriti ploškom sira.Odreske staviti u nauljenu vatrostalnu zdjelu i staviti u pećnicu na 200 C te ih zapeći dok se sir ne otopi.I posložiti uz neku finu salatu i uživati i dalje u nedjelji.


I na kraju ovog bloga da nije samo da uživamo u mesu našlo se i povrće i to fini Popečci od povrća.


Fini popečci od batata, kelja i krumpira ili jedan dobar način kako klincima uvaljati povrće a tu ubrajam i sebe.Ali sam se ugodno iznenadila.Sastojci su ipak vezani za stanje frižidera takoa da sam ja imala 2 poriluka, 2 veća batata i 3 krumpira i da dve tri prokulice.Sve skupa sam oprala ,očistila koru i narezala na komadiće i stavila kuhati u posoljenu vodu.Kuhano povrće sam zdrobila u kašu i dodala  tetu Vegetu ali Natur.Brašno i krušne mrvice sam umiješala u povrće i popečke fino prepejka na grill tavi.
Preostalo je još nešto i slatkoga za napraviti ali to prepuštam Vama da istražite njen jako fin blog.
Dobar tek...

Primjedbe

  1. Draga moja ovo je perfektno, jako mi se sve sviđa i divno izgleda!
    Sve pohvale, spremam receptiće! :)

    Lijep pozdarv. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme, koliko fine hrane...Špecle obožavam, a najviše mi se sviđa kako su jednostavni za pripremu, volim brzinu!!! I obavezno ću probati svinjicu sa slaninom i kaduljom. Njam! Ilina

    OdgovoriIzbriši
  3. Čitam o tvojoj ljubavi prema salsi i taman ju danas imam za ručak ;-) Odlična kolekcija recepata, posebno mi se sviđaju njezine mesne i zapečene varijante.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ljuba duša.... kako naj človek shujša... ko pa takole lepo zgleda in "diši" je dobro tudi za oči.

    kaj so špecli?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrsta sirove pašte jako fina a ja je kupujem u Lidlu.

      Izbriši
  5. krasan izbor! i ja volim njezin blog, recepti su s jedne strane praktični i s druge strane jako maštoviti i inovativni, svakodnevne stvari napravi na nov način i uvijek im dodaje nešto zanimljivo. A da ne pričam koliko cijenim nutritivne vrijednosti na kraju svakog recepta!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prije obilaska tvoga bloga valja se dobro najesti,jer je ovo sve tako primamljivo ajmee i stvara zazubice..recepti idu na sigurno,pa na probu:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne fotke i divan izbor recepata, ovo bih sve i sama rado probala, svidja mi se njen blog i vec sam napravila par finih stvari, cekam samo da kompletiram listu pa cu ih sve skupa objaviti.:))

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja jako volim Katarininu kuhinju. Posebno slanise. Nadam se da cu stici sto vise odabranih recepata probati...
    Ti si zadatak sjajno uradila! Bravo!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ti si se za slane recepte odlučila, odličan izbor!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Katarinaina kuhinja mi je predivna. Tvoj izbor mi se jako dopada!

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga moja, hvala ti od srca na divnim riječima i još boljem odabiru jela koja su tvojoj varijanti još bolja! Drago mi je da ste uživali i da vam je sve prijalo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Neki dan sam spremala rucak za prijatelje (prvi put) i zahvaljujuci receptima sa ove stranice sve je super proslo:) Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi