Krešenti u krešendu...


Sigurno vam se dogodilo da vam se sviđa neki recept i krenete u izradu a kad ono pola stvari fali e pa to vam se meni dogodi često jer kao imam sve a kada ono šipak i šta sad a još je i po mogućnosti nedjelja ili neki praznik i onda ja krećem u akciju ili u nedjelo kako se uzme.A volim i vaš recepte koje izvlačite iz maminih bilježnica i oni su provjereno dobri ovaj je iz mamine bilježnice naše drage Zoilo i zaista je neobičan i jako fin.
U tijestu zamislite nisam ništa mjenjala jer sam čak imala sve osim na kraju onih badema ili oraha.Ja sam imala ostatak malu šakicu badema ali sam imala puno kokosovog brašna a kako sam kokosoljubac evo prilike da ga se iskoristi.

Tijesto 350 g brašna
           200 g maslaca ili masti
           150 g šećera
               1 jaje
               2 žutanjka
           korica limuna
           prstohvat soli
              2 žlice ruma (stavila maraskino)
         150 g mljevenih oraha ili badema
              2 bjelanjka

Miješati mast, šećer, i žutanjke, koricu limuna dodati brašno i rum.Zamijesiti tijesto i  ostaviti 1h u frižideru.
Od tijesta oblikovati kuglice veličine trešnje i uvaljati ih u bjelanjke a potom u mljevene bademe ili orahe .Ja sam ih valjala u ono malo badema što sam imala a drugi dio u puno kokosa.Staviti ih peći na lim obložen pek papirom i peći 180 C oko 20 min.Kad su pečeni spajti ih  glazurom od 100 g čokolade i 40 g maslaca a  ja sam ih spajala s nutelom i Lemon curdom naše drage Maje i svakako ih probajte i u ovoj kiselkastoj varijanti,
mrak su.
I tako nemojte odustati iako nemate sve sastojke u svojoj kuhinji jer možda nastane nešto jako fino i neobično.A proljeće je došlo punom snagom u moj vrtić.

Pogled s kuhinjskoga prozora



A vidite i u kantuniću kako to izgleda zimi ,pregledavala sam sličice pa sam naišla na ovu sniježnu a ja kao na moru.



E sad ste otkrili i moju veliku ljubav moj vrt moja mala oaza mira i sreće,uz koju se opuštam a koji nije tako veliki da mi oduzme puno vremena.Da u kojem zaista uživam i kada sam izgubila tatu puno sam vremena provodila u njemu jer sam imala sjećaj ako su mi u ruke u zemlji da će utomiti moju bol i patnju  a valjda život nisu samo lijepe stvari već i one loše, one bolne i one koje bi željeli zaboraviti a neke žive uvijek s nama i u nama.Ovaj post je za tebe draga moja prijateljice ,mirno snivaj cara mia Silvia...

Primjedbe

  1. Jako lijepo cvijeće!
    Baš mi je drago što si ih i ti pravila, dobro nam došla u "krešentomaniju" :)) Baš sam razmišljala neki dan kako ću ih idući put nutellom spajati, a i ovo s lemon curdom ti je izvrsno! Jako su lijepi

    OdgovoriIzbriši
  2. Da zaista su izvrsni u svim varijantama, Tamara.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovi kolacici su tako ljupki da cu ih morati jednom napraviti, cini mi se da su postali pravi hit...kombinacija sa kokosom i lemon curdom mi je fantasticna!;)) A ostala sam tek bez reci kad sam videla tvoji mali cvetni kutak...prelepe fotke i pravi odmor za dusu i okice.;)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh kako fino izgledaju i mame da ih odmah uzmem praviti ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno ste se dosetili i iskoristili lemon curd! Kolacici su zaista odlicni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krešentomanija, kad kažem!! Zaista divno izgledaju i u tvojoj kombinaciji od kokosa, a da ne spominjem da ima limuna!! :)
    Nekako mi je kokos vezan za ljeto, u zadnje vrijeme ga obožavam (možda samo žudim za ljetom, tko zna), ali svakako su mi Krešenti već dulje vrime na pameti :)
    Divne fotke!!

    OdgovoriIzbriši
  7. hehehe, vidis da je najbolje improvizirati.I ti si ovde potpuno uspela a kresente mora da su andjeli greskom zaboravili recept na Zemlji:)
    Tvoja basta je divna(ja sam bastovan pa mi veruj)

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam kokos i kolače u kojima se koristi! Tvoj prijedlog mi se jako sviđa kao i divan vrt kojeg s ljubavlju njeguješ.

    Lijep pozdrav i ugodan vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ove čupave kuglice su mi jako privlačne, morat ću ih napravit. Ali fotohrafije cvijeća, predivno, baš uživam gledajući ih.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne znam šta bolje izgleda: krešenti ili cvijeće u vrtu.

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastičan pogled s prozora, a tek kolačići...

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično su ti ispali i jako mi se sviđa ova ideja s kokosom. I ja sam ljubitelj kokosa tako da je ovo baš po mom ukusu. Fotke prirode su me oduševile. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Krešenti su ti odlični i baš mi se sviđaju tvoje kombinacije, pogotovo lemon curd punjenje koje daje keksićima svježinu dobro došlu u ove tople dane.
    A vrt ti je prekrasan , prava oaza za uživanje u bojama i mirisima !

    OdgovoriIzbriši
  14. Lijepi pozdrav! Jako mi se sviđaju Vaši recepti :) Koje brašno koristiti za krešente, fettine i sl?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je dragoda Vam se sviđa moj blog, za keksiće koristim obično glatko brašno ako recept zahtjeva dodam i oštro brašno a za sva dizana tijesta koristim pola glatkog a pola manitoba brašna (zbog većeg postotka glutena koji se oslobađa i tijesto se ljepše diže) ali ako ga i nemate nije problem onda samo glatko brašno.

      Izbriši
    2. Puno hvala na brzom odgovoru :)
      Namjeravam napraviti po Vašem receptu krešente i fettine langarole, znači uzimam glatko brašno....javit ću Vam kako su ispali keksići :)

      Izbriši
  15. Lijepi pozdrav! Moram Vam reći da su krešenti ispali perfektno! Isprobala sam i vaše mirisne kiflice i fettine langarole, i sa svime sam prezadovoljna! Poslat ću vam slike na mail :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi