Bazgolada ili smajolada


Volim pekmeze  i zaista volim isprobavati različite okuse a obožavam ih i kuhati moram priznati ti mirisi koji se šire kućom nekako me vraćaju u prošlost kada nisi ni mogao kupiti pošteni pekmez u dućanu.I da onda namazati na topli kruh malo putra i preko pekmez. I dan danas uživam u takvom doručku a klinci me nekako čudno gledaju njima je samo pekmez za palačinke, a da i velika šalica bijele kave pod obavezno.


Već dvije godine mjerkam ovaj recept naše smajlice i nikako da se upustim u istraživanje jer nekako mi je bazga bila samo za sirup a kako sam se gadno prevarila.Ovo je zaista nešto savršeno tako fino i mirišljavo i zaista posebnog okusa i mirisa.
Potrebno je 1kg očišćenih jagoda
                    5 cvjetova bazge
                   75 dkg šećera
                    sok limuna
                    1 želin
                    ja sam još dodala 1 dcl soka od bazge
Očišćene jagode staviti u veću padelu i s dubljim dnom,dodati bazgine cvjetiće (ja sam ih sam pod vodom proprala) šećer s želinom i lagano zakuhati te skidati pjenu s vrha.Smajlica je napisala da je gotova nakon 3-5 min a jasam napravila probu nakon c 10 min  kuhanja i kad sam stavila na tanjurić pekmez se treba zgusnuti nakon par sekundi.
Ako slučajno nemate bazgu slobodno stavite bazgin sok,  dobiti ćete fin pekmez neodoljive boje a treba malo tog sunca spremiti i za zimu dugu i hladnu.A imam osjećaj da na svakom koraku samo jagode,jagode i jagode.

Evo još jedan divan pekmez u kojem glavnu ulogu imaju jagode s dodatkom bazge fin i pomalo egzotičan a šaljem ga Zoki našoj domaćici u ovom krugu Ajme koliko nas je .

Primjedbe

  1. anche io l'ho fatte quanto è buona!

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan je ovaj pekmez! i ja ga već dugo mjerkam pa nikako napraviti

    OdgovoriIzbriši
  3. Dakle molim vas jel ovo neka zavera.Malo malo pa jagode.A kod mene bilo tona i tona(vecina se proda) ali dobro zapisacu za iducu sezonu:)

    OdgovoriIzbriši
  4. uuh, znaam koliko je savršen, radila ga i ja pretprošle i prošle godine, neizostavan je, obožavam cvjetove bazge, a nedavno sam ih ubacila i u cheesecake, cvjetiće nakidala i stavila ih u kremu da se sve zajedno peče. I dobila cheeseckae sa puno arome bazge. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je ovo dobra kombinacija, jagode i zova/bazga... Dovde mi mirise!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je sjajno, mora da ovakva marmelada nestane u roku keks!

    OdgovoriIzbriši
  7. jucer sam dobila kosaru od 3 kg jagoda, manje spricanih - nisam pala na pricu da su organske, i bas sam trazila upute kako se sprema pekmez, nazalost nemam bazge, a ni bazginog soka. morat ce jagode solirati!

    OdgovoriIzbriši
  8. Izuzetno zanimljiva kombinacija. Do sad sam zovu konzumirala kao sok, a ovo mi je totalno otkrice.
    Recept deluje jednostavno, ako uspem negde da uberem zovu, isprobacu.
    I da, hleb, maslac i pekmez uz solju bele kafe volim!

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga moja ovo izgleda i više nego fantastično!
    Jagode obožavam u svim kombinacijama.

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Okus mogu samo zamisliti, a miris...
    Obožavam kuhati marmelade, pogotovo ljeti kada sunce prži na 40, a kućom se šire prekrasni mirisi... Sve me to vraća u djetinjstvo i baku koja ih je spremala... Predivne fotke!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno izgleda i sigurno je odlična. Više ne radim ovakve stvari od kada smo svi odrasli u domaćinstvu. Onoliko koliko godišnje pojedemo, toliko mogu kupiti po najvišj cijeni. Svejedno, sigurno ne ovako fino.

    OdgovoriIzbriši
  12. WOW koje boje, mogu zamisliti eksploziju okusa samo gledajući ove divne fotke. :)
    Jako mi se sviđa ova kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  13. Savrsena boja!Mora da je premirisan!

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivno, baš predivno izgleda marmelada u tvojoj izvedbi !
    I meni je zapela za oko kod smajlice prošle godine, ali nisam imala bazgu pa je nisam mogla raditi. Onda mi je ovaj petak kolegica sa posla donijela svježe ubrane cvjetove bazge i u subotu je i kod mene ova marmelada zamirisala, a što je tek finaaaaa...., oduševljena sam !

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi