Just good food

Sam naziv  bloga priča svoju priču i to tako divnu priču s prekrasnim fotografijama koje zaista uljepšavaju svaki recept koji Nada napiše i tako da mi zaista nije bilo teško istražiti njen zaista lijep blog i tako se pridružujem igrici koju je pokrenula mamajac u sklopu igre FBI rukavice.Nekako sam htjela sklopiti cijeli ručak od predjela do deserta ali nisam uspijela iz razloga kad sam krenula istraživati blog neki fini receptić bi mi jednostavno odvukao pažnju i na kraju ništa od moje ideje cijelog ručka.
Započela sam jednog  dana kad sam doputovala kući s poslovnog puta u Mali Lošinj i bila toliko umorna da zaista nisam znala za sebe i bila u uvjerenju da će se bolja polovica pobrinuti za ručak koji je skoro imao gotov u frižideru ali šipak i sjetila sam se recepta naše Nade i njenih Zapečenih kobasica
koje su me baš oduševile i zaista prije nisam naišla na neki sličan recept.Još jedan valjani razlog je da sam imala  sve u frižideru.




Tijesto 130 g mekog brašna
                1 žličica soli
                3 jaja
            300 ml mlijeka
            pola žličice praška za pecivo
               1 žličica masla
            puno peršina
            150 g pancete
          i kobasice koje imate Nada je preporučila pečenice koje ja jedino nisam imala već kranjske                kobasice).


Zagrijte pećnicu na 200 C ,pomiješajte brašno s soli te pomalo dodajte mlijeko i nastavite mješati.
Smjesu ostavite da odstoji 30 min kod mene je bilo cca 15-20 min jer su svi bili previše gladni.
Kobasice koje ste omotali pancetom prepržite s jedne i druge strane.U tijesto umiješajte pecilni prašak i
ulijte ga u vatrostalnu zdjelu preko kobasica i obilno pospite svježim peršinom.Pecite dok ne dobije zlaćanu boju i onda uživajte.Zaista meni u početku neobično jelo ali jako fino jer dobijete i kobasicu i fino tijesto koje je meni zamijenilo kruh.Topla preporuka a i klinci su bili zadovoljni..

Pripremala sam i Zapečene rolice od tikvica i patlidžana ali u mom slučaju bez balancana.
Jako fin prilog uz bilo koju vrstu mesa a može i poslužiti kao i lagana večera.


 
Sastojci koji su vam potrebni 1 balancana
                                             1 tikvica (u mom sličaju dve ,druga je glumila balancanu)
                                             10 dkg pršuta
                                              20 maslina
                                             1/2 kg svježeg sira
                                              2 žutanjka
                                                 začini


Tikvice operite i narežite tanko na duge listove.Ružmarin i nasjeckane masline pomiješajte dodajte naribani sir te dodajte pršut narezane na kockice.Umiješajte u sviježi sir i dodajte žutanjke koje sam ja izostavila.
Žličicom nanesite smjesu i zarolajte i stavite peći na 200 C dok ne dobiju finu boju.Jako fino jelo a i jako efektnog izgleda.Mislim da bi jako fino bilo i s feta sirom što ću zasigurno isprobati i dio svježeg sira zamijeniti s feta sirom.

 I na kraju sam još odabrala Šarene paprike na grčki koje su me privukle svojim bojama a u okus nisam ni sumnjala.
Za šarene paprike potrebno :
                                             8-10 paprika (raznih boja)
                                                  2 pomidora
                                                  1 glavica luka
                                                  2 češnja češnjaka
                                              150 g riže
                                                    lovorov list
                                                    maslinovo ulje
                                                    sol, papar
                                                   150 g nasjeckanim badema
                                                   2-3 žlice nasjeckanog svježeg peršina
                                                   malo timijana
                                                  200 g feta sira, narezanog na kockice

Paprike oprati i očistiti od unutarnjih sjemenki a poklopčiće sačuvati.Pomidore ofuriti u vrućoj vodi i oguliti im kožicu.Nasjeckanu kapulu prepržiti na maslinovom ulju ,dodati pomidor ,3dcl vode ,dodati rižu i kuhati dok riža ne bude kuhana.Kad je riža kuhana dodati fetu sir ,bademe i ostale začine te napunite vaše paprike.Stavite peći na 200C dok fino ne porumene .


Jako fino jelo koje ću probati i s bulgurom.

Primjedbe

  1. Super recepte si izabrala i pripremila ! ovo kod tebe mi sve jako lijepo i dobro izgleda, posebno su mi lijepe rolice od tikvica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo sve divno izgleda, moram priznati da me je onaj receptic sa zapecenim kobasicama isto privukao i to cu sigurno jednom napraviti... i rolnice su mi jako zanimljive, odlican izbor!;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican izbor, ove zapecene kobasice izgledaju fenomenalno!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Dilajla, ja sam oduševljena,jer sve tako prekrasno izgleda,jako lijepe riječi..moram priznati da sam uživala čitajući i gledajući...hvala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čuj, a što ti spremaš kada si, onako, sva orna i prpošna???!!!! Vidim kako je to kada si umorna, pa se pitam?? Ono s kobasicama, nakon svih ovih priča o kvaliteti mesa ne bih probala, ali ovo ostalo odličan je odabir. Nada ima super recepte i teško je odabrati krivi, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  6. E moja Laka kuharice kad sam od volje i kad sam doma a to je tako rijetko onda si dam oduška i na stolu je sve od juhice ,glavnog i naravno deserta i ja u tome uživam a dobro si rekla kod Nade nemožeš faliti ,sve je dobro i onaj me fazan golica ali gdje da nađem fazana.

    OdgovoriIzbriši
  7. kako si ti bila vrijedna ... super receptići..:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ove žabice Nadine su ti super. Ja sam ih snimila, samo moram malo noge da protegnem po dobre kranjske kobasice u Merkatoru.

    OdgovoriIzbriši
  9. odličan izbor, mada kao što neko već reće ne možeš kod nade fulat

    OdgovoriIzbriši
  10. Dilajla,sve si predivno pripremila.Meni je lično drago sto je igrica pomerena na dva meseca istrazivanja,jer Nadin blog ima puno recepata koje vredi isprobati!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajme Vero pa ja sam tek sad skužila da imam još cijeli mjesec ,ma nema veze nadopunjavti ću ga ha,ha..

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi