petak, 6. veljače 2015.

Kruh pletenica

Prošlo je već i više od dva mjeseca a da ja nisam objavila ni jedan post i nekako mi fali a opet iako sam bila pretrpana poslom iako sam tu i tamo nešto uslikala a naravno i skuhala i nešto ispekla.
Vaše sam postove čitala, uživala u njima a naravno i bookmarkirala pa će i valjda i oni doći na red.
Prije par tjedana sam završila tu subotu s nekom temperaturom i gledala natjecanje na BBC amatera slastičara i privukao mi pažnju ovaj tako fin kruh s malo kompliciranijom izradom ali samo pratite upute i neće vam biti teško. Iako bi preporučila da uzmete nekakvu vunu ili konac pa malo provježbajte prije nego to učinite s dizanim tijestom.


Tijesto 500g glatkog brašna (manitoba )
            340 ml mlake vode
               1 suhi kvasac
              10 g soli
               2 žlice maslinovog ulja
              1 žutanjak za premaz
              sjemenke kima, sezama po želji


Pomiješajte brašno s suhim kvascem a sol stavite s strane zdjela da ne bio došao odmah u dodir s kvascem, dodajte maslinovo ulje te mlaku vodu i umijesite mekano tijesto. Mijesite ga i do 10 min da bude dobro razvaljano i da gluten počne djelovati, Pustite da se diže. A dok se diže tijesto vi se bacite na proučavanje pletenja tijesta od 8 krakova.



Pogledajte kako se zanimljivo plete i iako se čini komplicirano u biti to nije jer se uvijek jedan krak diže gore a drugi spušta dole.


Kada se tijelo uduplalo nakon pola sata podijelite ga na 8 kuglica iste težine te ih razvaljajte u krakove dužine cca 40 -45 cm. Kada ste ispleli  kruh pustite da se još odmori 20 min a onda ga premažite žutanjkom i pospite sjemenkama po želji. Ja sam ga pekla na 200 C dok nije štapić izašao suh. Kad se ohladi kad ga lupite mora se čuti zvuk korice a sredina mora biti mekana.
Mi smo baš guštali u njemu i ugodno nas je iznenadio svojim okusom.


Želim vam ugodan vikend i to pravi zimski kod nas uz orkansku buru a u okolici uz veću količinu snijega.

Broj komentara: 14:

  1. Ovo mi izgleda jako lepo...valjda će doći na red da se jednog dana i isproba.

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja sam gledala ovo i naravno, zapelo mije za oko...svaka čast...odličan kruh

    OdgovoriIzbriši
  3. draga svaka ti čast...trebalo je ovo isplesti... a izgleda baš mekano.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno je. Bas si dobro uplela ovu jufkicu;) Fantasticno izgleda.
    Nadam se da si do sada ozdravila i cekamo tvoje receptice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma naravno da će ih biti ali dođe tako ili malo zasićenja a opet mi fali i malo piskaranja i fotkanja kao i druženja s vama

      Izbriši
  5. Taman sam se navikla da svratim do tebe, kad te ono nema mesecima! Hleb izgleda majstorski napravljen, u ukus i ne sumnjam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena baš mi je drago da guštate u mom blogu.

      Izbriši
  6. Superizgleda, baš mi je drago da si se vratila pisanju novih postova. Skroz je normalno da čovjek s vremena na vrijeme uzme pauzu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago mi je da si opet ovdje, falila si ! I super mi je ova pletenica, tako mekano i nježno izgleda, ne bih imala ništa protiv da me ujutro dočeka za doručak uz kavicu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hello I'am Chris !
    this is not a "spam"
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 17 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    i followed your blog, please follow back

    OdgovoriIzbriši