Crnkinja s malinama


Kada je obično za desert neka vrsta finog biskvita koji je još fino dodatno aromatiziran dali nekim alkoholnim likerom ili nekim finim likerom od agruma i uz dodatak topinga od čokolade takav se desert kod nas ne jede naravno osim moje bolje polovice i mene. Mi ih jako i volimo ali ih ja iskreno tako rijetko pečem baš iz tog razloga što ih djeca ne jedu dok nisam pronašla ovaj recept i koji u zadnje vrijeme pečem skoro svaki tjedan na zahtjev mojih mlađih članova obitelji.Zaista je jako fin
a toliko jednostavan i pun mirisa i okusa. 





Sastojci 125 g maslaca
             100 g čokolade za kuhanje
             300 g pekmeza od malina ( u izvornom receptu je to pekmez od marelica)
             120 g šećera u prahu
             prstohvat soli
             2 velika jaja izmućena vilicom
           150 g brašna
          1 žličica praška za pecivo
         1 vanilin šećer

Preljev od čokolade 100 g čokolade
                                   40 g maslaca

Sve sastojke izvadite prije da budu sobne temperature. U posudu za miješanje prosijati brašno te prašak za pecivo. U maloj padelici otopiti maslac te lagano umiješati narezanu čokoladu, dodati pekmez, šećer, sol te jaja. Polagano miješati ručno te postepeno dodati brašno, lagano miješajući da se smjese povežu.Pekla sam ga u manjem duguljastoj tepsiji za kruh koji sam namastila s maslacem te prosipala prstohvat oštrog brašna te višak protresla. Pećnicu zagrijte na 180 te pecite oko 45 min ili dok štapić ne izađe suh. Izvadite iz pećnice, pustiite da se ohladi a potom ga prelijte s preljevom od čokolade koje ste napravili tako da lagano otopite maslac i u njega dodate čokoladu i miješajte dok se ne otopi.



U originalnom recepti  ide pekmaz od marelica ali kako imam domaći pekmez od malina koji mi odlično ide uz čokoladu ja ga samo radim u ovoj kombinaciji i meni je i najbolja iako smo ga pekli i s šumskim jagodama i pekmezom od naranči.





Primjedbe

  1. divan kolač.i ja sam ga pravila po originalu ali i sa višnjama.ma svakako sočan i ukusan...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kolač izgleda jako dobro i jako lijepo, i djeluje baš ukusno i fino, zabilježen odmah, ovaj desert će i kod mene sigurno odlično proći !

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično izgleda, volim ovakve prilagodljive kolače.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan desert, super je što sa svakom promjenom pekmeza dobiješ novi okus

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako volim ovakve jednostavne, a tako doooooooobre kolače. pinnam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam ovakve kolače, super jednostavne a tako sočne!
    Jako mi se sviđa kako si poslikala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično izgleda i vjerujem da je ukusno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Njami, ovo izgleda preukusno!

    breadwithstrawberryjam.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Uvaauu, izgleda preukusno! Moracu da isprobam :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi