Ela kolačići

Mali, prhki s punjenjem po želji ali ja sam se ovaj put držala recepta i mislim da nisam
pogriješila. Prekrasni u svojoj jednostavnosti.


I obavezno ih radite s mašću, ja sam prvi put stavila maslac ali razlika je zaista  velika 
i vrijedi se potruditi i naći mast da se umijesi odlično tijesto s kojim možete raditi što god
želite.Ja sam tijesto razvaljala a potom s kalupom za raviole radila krugove, punila 
nadjevom i preklapala.Naravno možete raditi krugove i manjom šalicom , preklopiti i 
s vilicom utisnuti zubiće.



Tijesto 720 g brašna
           300 g masti
              2 žutanjka
           200 ml mlijeka
          1 pecilni prašak
            
Od navedenih sastojaka umijesite tijesto i odložite ga u frižider na bar pola sata
do 45 minuta.

Nadjev 250 g mljevenih oraha, badema (imala sam orahe)
               2 žlice ruma
            korica limune ili jedne naranče
          100 g šećera
          100- 150 ml mlačnog mlijeka




Mljevene orahe pomiješajte s šećerom i koricom limuna ili naranče, Dodajte rum i mlijeka 
koliko traži od onih 100-150 ml da dobijete gusti nadjev (kao za orehnjaču).
Razvaljajte tijesto nakon što se odmorilo i radite krugove a zatim ih i punite nadjevom, 
preklopite i  vilicom utisnite zubiće. Pecite u već zagrijanoj pećnici na 180 C dok blago ne porumene a potom ih vruće uvaljajte u šećer u prahu.


Inače recept je od moje drage Zrinke i uz njene Krešente ovo su mi jedni od omiljenijih malih kolačića.
A pašu uz ovaj starinski tanjur koji sam našla kod Darijeve bake nekako zabačenog i stjeranog u kut.
Uredila ga malo s zlatnim sprejem našpricala držač i dobila divan stalak.

Primjedbe

  1. Kolačići su divni zajedno sa ovim stalkom kojeg si divno uredila,prekrasno sve izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno izgledaju i sigurno su savršeno prhki, zbog masti. Kako nema toga što bi me navelo da jedem ili nešto radim s mašću (ne podnosim miris i gotovo), mogu eventualno probati ipak s maslacem:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj s maslacem isto tako će biti prhki i fini.

      Izbriši
  3. Jako mi se sviđa ovaj romantični stalak i kolačići su se odlično uklopili. Radim nešto slično s maslacem, ali morat ću isprobati ovaj tvoj recept s mašću.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prhki kolacici su mi u grupi najdazih. Divna kreacija!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi