srijeda, 30. ožujka 2011.

Chocolate pate with creme chaud-froid

  
Nisam se previše razmišljala da li ću raditi ovaj desert jer znam tko voli ovakve slastice i tko će zaista uživati u ovom pateu i tako je i bilo ovaj pate je bio rezerviran samo za moju Stellu koje me je i čak pitala recept da ga sama napravi (veliko iznenađenje  za mene jer kuhinja ju uopće ne zanima kao izvor kreativnosti ) iako daleko od toga da ne uživa u finoj klopici.Zaista divan malo drugačiji način priprema s žutanjcima i želatinom ,a posle hlađenja tako kremast a opet kompaktan to se tiče čokoladnog djela a bijeli dio mi je nekako gumen i ne uklapa mi se u priča ako tu nije samo zbog estetike.

Krem- 1/2 šalice slatkog vrhnja
               3 žličice šećera
               1 žličice ekstrakta vanilije
               2 žličice hladne vode
               2 žličice želatine
Zagrijati slatko vrhnje do točke vrenja , dodati vaniliju i pomiješati.U drugoj posudici pomiješati želatinu s hladnom vodom i sačekati da nabubri ,pomalo je otopiti i dodati smjesi s slatkim vrhnjem i pomiješati da se želatina otopi.Kremu rasporediti po masnom papiru i odložiti u frižider da se stegne .Ja sam ovaj dino nekako zaboravila pa sam imala problema s vađenjem patea ali nije ništa izgubio na okusu već na obliku.


Mousse od čokolade  2 žličice želatine u prahu
                                  2 žličice hladne vode
                                  3 žutanjka
                                  pola šalice šećera
                                  pola šalice vrućeg mlijeka
                                  240 g isjeckane čokolade
                                  1 i 1/2 šalice slatkog vrhnja



Pomiješati želatin s vodom i pričekati da nabubri.Umiješati u to žutanjke i šećer i dobro pomiješati.Umiješati mlijeko i pomalo kuhati cca 5 min dok se ne stisne.Umiješati čokoladu i miješati da se čokolada ravnomjerno rastopi.Ostaviti da se ohladi i u ohlađenu smjesu pomalo umiješati šlag.Staviti u frižider i zaboraviti na par sati.
Tako da se ja ovaj put s zadovoljstvom pridružujem ovom krugu igrica Kuvarijacija i baš ma zanima mišljenje mojih dragih blogerki a kod mene će se naći zasigurno ovaj mousse još puno puta  ali  bez bijelog krema.

Broj komentara: 14:

  1. ma fantasticno. Moram priznat da bih ovaj bijeli dio izostavila jer ne volim zelatinaste stvari i izbjegavam maksimalno zelatinu u listicima, ali mousse je savrsen apsolutno :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, pastetica je ispala bas fino kremasta. A da, beli deo je bas ne potreban.

    OdgovoriIzbriši
  3. baš ti je lijepo ispao, meni je ispao nekako bljed, a htjela sam ovako isto tamno

    OdgovoriIzbriši
  4. E baš ste sve lepo ovo napravile. Nisam učestvovala, ali beležim utiske i recept. Volim ovakve kremaste stvari!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga bas ti je boja fantastična!Lepo je ispao.

    OdgovoriIzbriši
  6. super izgleda
    i ja sam pravila ali nisam sigurna da ću stavljati, nisam zadovoljna tim starim slikama.. mene desert sam po sebi nije previše oduševio

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš ti je lijepo ispala paštetica, a čokoladni dio izgleda jako pjenast i kremast, baš kakav treba biti. Vidim da se svi žale na bijeli dio, po mom mišljenju je previše želatine u receptu za tako malo slatkog vrhnja. Čak mi se čini da bi bilo bolje bijelu kremu napraviti od bijelog ganacha, šta misliš o tome?

    OdgovoriIzbriši
  8. Da bijeli ganache bi bio pravo rješenje jer bi više teksturom pasalo pateu i onda bi to bila sasvim druga priča ali jako fina priča.

    OdgovoriIzbriši
  9. Probala sam da čitam, ali namučila sam se i posle prvog pasusa odustala. Ovaj font i naročito italic nije baš za ekran, iako je verovatno na papiru lep.

    Elem, dezert. Svidja mi se kako je tebi ispao, sočno i meko. I boja mu je lepa. Baš mi je interesantno da se boja čokoladnog dela dosta razlikuje od jednog do drugog blogera.

    Sve naj,
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  10. Mmmmm, super je!!! Sakam malo i ja..........

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasno ti je ispala i ako smijem primjetiti, izgledom gotovo najbliže originalu po kojem smo radile.

    OdgovoriIzbriši
  12. Divno izgleda, odlično si je napravila ! I moram i ja priznati da mi se čini da bijeli dio nije neophodan.

    OdgovoriIzbriši
  13. pravi kolač za takmičenje, a detalji o takmičenju na blogu:
    http://domacicazavas.blogspot.com/2014/06/cokoladni-vikend-takmicenje-u-hrvatskoj.html
    pozdrav svima ;)

    OdgovoriIzbriši