ponedjeljak, 14. lipnja 2010.

Sretan rođendan Stella..

Sretan  rođendan Stella




A evo i moja ljubav ima rođendan i to 13,za mene još dijete vjerovatno će i uvijek biti a zapravo već prava cura.
Nisam joj za ovajrođendan radila njenu čokolastičnu tortu iz razloga što je previše vruće već sam odabrala recept naše drage tamarichke i njenu Piškota tortu s jogurtom i jagodama.I zaista pravi pogodak,tako jednostvano savršena a i slavljenica je bila zadovoljna.Receptić sam malčice promijenila jer sam smanjila količinu šećera i u jogurt kremu dodala pasirane jagode.


Za ovu ljepoticu je potrebno 400 g jagoda
                                            100 g šećera
                                            1 veliko pakiranje piškota
                                            4 čvrsta jogurta
                                            2 vrećice želatine
                                            malo mlijeka
                                            malo ruma
                                            1 crveni preljev za torte
  
Istucite slatko vrhnje u šlag i dodajte 100 g šećera u prahu,čvrste jogurte,ispasirane jagode i želatinu koju ste prethodno namočili u vodi i otopili.Kalup za torte lagano namastite i obložite piškotima koje ste lagano namočili u mlijeku i rumu.Također i dno kalupa obližite.Prelijte polovicom kreme,zatim posložite narezane jagode te opet red piškota prethodno namočenih u mlijeko i rum.Na kraj premažite s preostalom kremom.Ja sam je ukrasila jagodama i crvenim preljvom.Najbolje je staviti u frižider preko noći.Mi smo uživali na današnjih 30 C a ona lagana ,osvježavajuća i hladna.


Znam da ćeš ovo pročitati i želim ti reći da te volim i da si mi jedna od najdragocijenijih  u mom životu.


I da ću uvijek biti tu za tebe i za 5 ,10 ,15 godina.


Stella voli te tvoja mama ...

Broj komentara: 9:

  1. želim sve najbolje tvojoj Stelli, prelijepa je, na tebe :D, a torta ti je prekrasno ispala, svaka čast, ja se još ne usuđujem ovakve torte raditi, imam osjećaj da bi sve bilo zbrda-zdola! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan rođendan maminoj ljepotici! Naša su nam djeca, uvijek djeca, čak i kada budu imala 50(cent) :P :D
    Tortica je mrak!!! Fale mi jagode, a ovdje ih već nema i usudila bih se napraviti je jer tvoje sličice izazivaju da se krene u takvu avanturu. :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Srecan rodjendan Stelli, tortica izgleda super...

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Dilajla, sretan rodni dan tebi, a kćerki rođendan. Moj pokj. suprug tako je čestitao prvo meni, a onda djeci. A što se tiče godina djece, imaš pravo, uvijek naša draga dječica, šta kažeš da mi sin ima 41. i uvijek je moj mali? A torta je jako skulpturasta i to mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Srecan rodjendan Stelli i sve najlepse!
    Odabir torte je odlican, lepsi i sladji poklon nije mogla da dobije :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepu kcerku imas !!!Neka je sreca prati uz puuuno divnih torti poput ove na slici !!!:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan rodjendan Stelli!!! Neka uziva u svom danu :)))
    Tortica je savrsena!

    OdgovoriIzbriši
  8. Stella-jel njena kćer14. lipnja 2010. u 20:19

    Hvala svima ne čestitkama.
    I da..Mama volim te i uvijek ću i jako mi je drago što si napravila tu tortu. Ali mi se nije svidela jer ja volim čokoladu.
    ali opet mi je drago jer si nešto drugačije išla napraviti...

    OdgovoriIzbriši