nedjelja, 13. lipnja 2010.

Ajme koliko nas je tikvice

Tikvice ,tikvice volim ,volim ja ali nije bilo uvijek tako i tek kad se mala udala a on o tikvicama a zašto mi ne jedemo tikvice onako pa ovako ,pa u toću,pa pohane e i nije bilo druge.I sada ih zaista obožavam a pogotovo ovako mlade i zato se jako rado pridružejem igrici koju je pokrenula Monsoon
a naša glavna domaćica Dajana s prekrasnog bloga Bakers corner i zadanom temom tikvica na sve moguće načine koje se možete sjetiti.



Marinirane tikvice

2-3 srednje mlade tikvice
malo soli
1dcl maslinovog ulja
2 žlice acceta balsamica
1/2 dcl sok od limuna
malo timjana
malu ruzmarina
malo bazilike
crnog papra

Tikvice operite i narežite na kolutiće ,malo ih poslite i prepržite na grill tavi koje ste samo kapnuli par maslinovog ulja.Kad su gotove tople stavite u zdjelicu  i kada se ohlade prelijte  ih marinadom,
Zaista odlično pašu uz pečenje,roštilj,moji maleni ih obožavaju u sendviču.

Pohane tikvice


3 srednje tikvice
2 jaja
2 dcl mlijeka
brašna po potrebi
muškatni oraščić
sol

Tikvice naribajte ,posolite i ostavite da se voda iscijedi.Lagano iscijeđene tikvice pridoajte tijestu koje je slično kao za palačinke samo malo gušće i uz dodatak muškatnog oraščića.Lagano pomiješajte i ispecite ih u vrućem ulju i poslužite.

Pasticcio od tikvica i mesa




5 tikvica ispečenih na grill tavi
1,2 kg mješanog mesa faširanog sitnog
2 kapule
pašta penne
par režnja češnjaka
salse od pomidori
peršina
cimet
bešamel  umak
20 dkg gaude ribane

Sitno narežite kapulu te je izdinstajte na ulju,dodajte češnja,peršin a  onda i faširano meso.Zdinstajte ,dodajte žličicu cimete podlijte salsom i s kapićem bijelog vina,Neka se dinsta lagano cca 20 min
Tikvice narežite na kolutiće debljine par mm i uz dodatak kapi maslinovog ulja prepržite na grill tavi.
Bešamel umak-otopite  5 dkg maslaca,dodajte 4 dcl mlijeka uz dodatak soli i muškatnog oraščića.U šalici razmutite 1dcl mlijeka uz dodatak 3 žlice brašna.Razmućeno mlijeko skuhajte u mlijeku na laganoj vatri uz neprestano mješanje.
Stavite vodu za paštu,posolite i   skuhajte al dente.
Prvo posložite paštu u dva reda u namašćenu tepsiju ili posudu u koju ćete pasticcio peći.
Na paštu stavite malo bešamela s naribanim sirom,potom dodajte grilovane tikvice,prekrijte još jednim redom pašte,potom mesi i sve zalijte bešamelom i nanjega naribajte puno sira.Zapecite na 200 C oko 40 min i naravno uživajte.

Broj komentara: 7:

  1. Baš predivno mi sve izgleda, ali bi ipak izdvojila ove pohane, na njima sam odrasla, obožavam ih....Ja ih nasolim, pa ih ostavim da puste onu svoju tekućinu, dobro ih ocijedim i paniram..tad mi je to fantastično...

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj poslednjih dana se jako zbunim kad dodjem na "poznato" mesto a ono u "novom ruhu"... Svidja mi se novo odelo bloga a i tikvice obozavam pa su mi svi ovi recepti savrseni :)

    OdgovoriIzbriši
  3. jooj, sva jela su ti perfektna.. napraviti ću ove marinirane tikvice obavezno i to još ove dane, jako mi se sviđaju, i ja sam odrasla na pohanim tikvicama, zanimljivo je kako ih svi rade na svoj način i svi ih obožavaju.. pasticcio ću isto probati, vjerujem da je savršen! btw. ova prva fotka me oborila i novi izgled bloga je divan! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična jela s tikvicama, ali, kad' se radi o tikvicama, nisam objektivna jer ih obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvi recept = moj favorit!! Obožavam ih tako pripremljene! :))
    Zazu, krasan novi look blogića, pravo osvježenje na ovim vrućinama :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Sva tri recepta su mi fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  7. I meni su sve tri recepta fantastična. Odrasla sam na pohanim ali mi je i ovaj pasticcio moćan!

    OdgovoriIzbriši