Pinca, sirnica, slatki kruh


Kod nas uvijek za Uskrs ali na način kako ih napravi moja mama jer smo za Uskrs kod nje na Rabu a ja obavezno napravim par dana prije za moj gušt, finu, mekanu mirisnu i pečenu u malom kalupu od torta s stranicama od masnog papira da ide u visinu, naravno ako imate formu za panettone još i bolje ja sam ostala bez pa je i ova opcija jako dobro došla.
Ova moja pinca nema previše masnoće ali ima dodatak maslinovog ulja, ja sam imala maslinovog ulja s dodatkom naranče i mislim da se fino uklopio s svojom aromom.

Tijesto 350 g manitoba brašna (ako ga nemate korisititi ona za dizana tijesta)
           100 g glatkog brašna
           130 g šećera
           2 vrećice vanilin šećera
           1 suhi kvasac
           3 žutanjka
           200 ml toplog mlijeka
            60 ml maslinovig ulja s dodatkom naranče
            50 g omekšalog maslaca
             2 žlice ruma
             1 žlica likera od ruža (opcija)
             srž jedne vanilije
             ribana korica jednog limuna

U zdjelu od miksera prosijati oba dvije količine brašna, dodati oba dvije vrste šećera a potom i suhi kvasac. Zaliti mlačnim mlijekom, dodati žutanjke, maslinovo ulje i omekšali maslac,rum, liker od ruže, srž vanilije i ribanu koricu jednog limuna.


Tijesto miksati najmanje 10 min a potom staviti dizati tijesto najmanje 2 sata. Ako vam slučajno tijesto bude premekano dodajte još malčice brašna da možete umijesti mekano, fino tijesto.
Nakom dva sata ga premijesite i stavite u formu u koju ćete ga i peći, naravno da možete i oblikovati pince ili ih staviti u formu kao i ja. Pustiti da se dižu 1 h.


Ovo su jaja bila ukras naše lanjskog stola koja su ukrašena salvetama (izabrati salvete s motivom koji vam se sviđa i odvojiti dva sloja salvete da ostane onaj najtanji s uzorkom) koje sam nanijela na suha jaja kistićem koje sam prethodno namočila u malo razmućen bjelanjak. Kako teško nađem bijela jaja u prodaji ova sam prethodno kuhala u 1/2 l vode u koju sam dodala 1 dcl octa. Kuhala sam jaja 12 min i  nakon iskuhavanja ostale su fleke na kori jaja koje sam ukolonila s čistom spužvicom od suđa


Nakon sat vremena premažite površinu pince žutanjkom i posipajte bijelim šećernim mrvicama,
Stavite pincu peći u zagrijanu pećnicu na 180 C oko 50-60 min ovisno o pećnici. Ovaj put mi se možda malčice duže pekla a da je pečena provjerila sam drvenim štapićem i kada je izašao poptuno suh pinca je gotova

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi