Ružice od jabuka


Od kako sam vidjela slikice na FB kako kruže znala sam da će se naći kod mene, a kako već i skoro 2 mjeseca nisam baš pokretna ovo je recept idealan za mene, mislim ne treba puno hodati iako sam ja skinula gips nakon mjesec i nešto dana  da baš i hodam i ne hodam. A i najavile su se meni drage prijateljice pa da uz kavicu imaju i nešto i slatko a trebalo je i otvoriti i terasu za ovu godinu.

Sastojci 1 paket lisnatog tijesta
              2- 3 jabuke
              2 žlice marmelade (imala sam svoju od jagoda)
              cimet i šećer u prahu

Razvaljajte lisnato tijesto na širinu traka 4-5 cm i dužinu 20- 25 cm, jabuke operite i očistite od koštica i naribajte na ribež na kojem inače ribate kupus i dobiti ćete prekrasne listiće jabuke a ako nemate ribež narežite ih na tanke ploške. Inače ako jabuke režete nožem morati ćete ih potopiti u kuhanoj mlačnoj vodi s sokom od pola limuna da omekšaju a ako ste ih naribale na ribež preskočite ovaj korak jer će se savijati bez problema.



Svaku traku lisnatog tijesta premažite marmeladom od jagoda, ploškice jabuka slažite jednu preko druge tako da vire izvan vanjskog ruba, posipajte cimetom i preklopite donji dio tijesta preko jabuka a potom ih zarolajte i dobiti ćete ružicu od jabuka. Ja sam ih stavila u papirnate košarice te u zagrijanu pećnicu n 180C na 35-40 min.



Pripazite pri pečenju da vam listići ne zagore, još tople pospite šećerom u prahu .
A onda uživajte u jednostavnosti pripreme i finom desertu.




Primjedbe

  1. Jako su lijepe i zbilja brzo rješenje za desert. Prvom prilikom imoram ih i ja napraviti.
    Mislim da je potapanje u vodi s limunom važno ne samo da se lakše motaju jabuke, već da ne potamne i da ne izgore u pečenju kasnije, ili možda griješim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno izgledaju! Brzu rehabilitaciju želim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno izgledaju! Već ih duže vrijeme želim napraviti pa nikako da se sjetim tih ružica kad imam u frižideru lisnato tijesto.

    Želim ti što brži oporavak :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super :)

    https://foodpassionatehr.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ružice su odlične, dekorativne i vjerujem ukusne :) Morat ću ih i ja isprobati jednom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi