Jednostavne pahuljaste kiflice


Toliko fine i tako jednostavne da ih već drugi dan pečem, jer su me i moji doma iznenadili da im se ove kiflice toliko sviđaju. I da imaju još jednu prednost brzo su gotove.
Sastojci  200 g masti
              2 dcl jogurta
              500 g brašna
              žličica šećera
              žličica soli
              1 jaje  
              1 prašak za pecvo


Mast pomiješati s šećerom s dodatkom jaja i šećera. Potom lagano dodati jogurt, brašno pomiješano s pecilnim praškom, sol. Lagano pustiti da mikser radi, dobiti ćete fino, mekano tijesto. Prenesite ga na blago nabrašnjenu podlogu i još ga lagano premijesite. Prerežite ga na dva djela. Dio tijesta razvucite u krug debljine 3-4 mm. Tijesto podijeliti na veličinu koju želite tj. ovisno kako želite da su vam velike kiflice. Punite ih s nadjevom po želji.


Jednu turu sam punila s džemom od pečenih šljiva a drugu s pekmezom od naranče.
Pekla sam ih na 180 C dok rubovi nisu požutili i odmah ih vadite van, još tople uvaljajte u šećer u prahu.
Jako su fini, topli, djeca su uživala uz kakao a mi uz čaj.Čak su se i nosile u školu.
Recept sam pronašla ovdje i nisam ništa mjenjala već ga ostavila u izvornom obliku i da koristila sam mast, ja inače jako volim stvari s pravom mašću jer su prhkije, finije.


Primjedbe

  1. Kad dođe zima ovo su kolačići broj 1 za mene!

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobro izgledaju ove kiflice i odmah sam se zainteresirala da ih i sama napravim, zadnjih dana baš želim neke kiflice da mi zamirišu i da ih gricnem i mislim da sam ih pronašla. Mast rijetko koristim, ali od kada sam je probala ovako u kiflicama i vanilicama odlučila sam da ih radim sa njom jer su uistinu puno finije , a ne pravim ih baš svaki dan pa se možemo počastiti :) Inače, slike su mi jako lijepe, baš imaju neku posebnu atmosferu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja se slažem da im mast daje posebnu notu a ove su zaista tako fine i jednostavne u izradi.

      Izbriši
  3. Jako se da lako u njih zaljubiti,ja sam se oduševila na prvu,duplirala ih već nekoliko puta i sada kada sam ih zadnji puta radila umjesto jogurta dodala sam kiselo vrhnje,i žlicu ruma u tijesto,još su prhkije i ukusnije,probaj obavezno i u toj varijanti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno izgledaju pahuljasto, baš mame! Stalak je prekrasan, a prva fotka je genijalna!

    OdgovoriIzbriši
  5. stvarno izgledaju pahuljasto, potpuno se slažem, vidi se koliko su meke i ukusne!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kiflice svi vole i stoga brzo nestanu. Lijepo sto se ne mora cekati na kvasac . U toj 'staromodnoj' posudi sa zvonom izgledaju savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako fine in jednostavne..

    Izgledajo fine... ali ernostavne, to pa ne morem reči. bo potrebno preizskusiti in povedati. Nisem pravi
    tip za take "enostavne stvari", meni je vsaka jed predvsem peka peciva kar zakomplicirana. Biti moraš precizen natančen, zbran.. No pustimo se presenetiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali Stella ovo je zaista i prejednostavno, ubaciš sve sastojke i mikser radi svoje.

      Izbriši
  8. Predivne fotkice, nekako romanticne i bas pristaju uz ove nezne kiflice.:))

    OdgovoriIzbriši
  9. E moja Dolajla...ja nikako da nađem mast u Torontu. Za mene su sva peciva pravljena sa mašću i jogurtom najbolja. Slike su ti fantastične.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zorice vidiš nisam znala da nemate masti , da zaista su posebna iako mislim da bi bile i fine i s maslacem iako možda ne bi bile tako prhke.

      Izbriši
  10. Wow! Ove kiflice su taaaaako fotogenične... a o okusu mogu samo sanjati, dok ne isprobam receptić... (prvom prilikom!!!!)

    OdgovoriIzbriši
  11. i moje omiljene kiflice su sa mašću i obožavam ih,
    stalak je fenomenalan

    OdgovoriIzbriši
  12. Fotke su baš onako starinske, predivne, a što se tiče kiflica, odmah sam ih na kulki lajkala. Mast koristim u prhkim tijestima pita i stvarno je tijesto drugačije

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne razumem sta znaci recenica: Mast pomesati sa secerom s dodatkom jaja i secera.' U receptu pise da ide samo jedna kasika secera!

    OdgovoriIzbriši
  14. Bez germe? Nevjerojatno lijepo izgledaju a bez germe...zaista pahuljasto, danas sam imala nešto drugo u planu ali ovo moram probati....Veruška kaže mak, pa neka bude mak!

    OdgovoriIzbriši
  15. nezne najneznije belice divnice...volim sv etla peciva a kiflije posebno <3blue kisss

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi