Ajme koliko nas je šumsko voće

Divna tema Šumsko voće odabrana za ovaj krug Ajme koliko nas je koju su izabrali zanimljiv nadasve duo Ana Marija i Mislav s bloga Foozdarije ili kako oni opisuju svoj blog bračne avanture punjenja trbuha.
Jako mi je to zanimljivo pisanje u duetu ali mojoj boljoj polovici i baš nije sve to jasno i ne želi se družiti preko mreža, blogova ili bilo kakvih  drugih načina komunikacija u  svom privatnom životu.
Poštujem to jer on zaista i poštuje ono što ja radim pa i to dođe na nekakav oblik suradnje a da mora mu se i priznati i pridržava pijatiće, po zimi naštimava svjetlost a i puni baterije za foto aparat koji nikad ne koristi ali se ipak brine.



Ovaj put sam se odlučila za više receptića koji ću poslati jer ih imam na svom blogu pa da ih iskoristim a prvi je koja sam radila prije par dana a recept sam našle kod drage unikatice koja zaista ima jako dobro recepte a među njima je i ova Berry pita.

Tijesto  300 g brašna
                2 žličice  prašaka za pecivo
            200 g maslaca
               5 žutanjka
               2 žlice kiselog vrhnja
              70 g šećera
            1 vrećica vanilinog šećera
Prosijati brašno s pecilnim praškom te ga pomiješati s maslacem narezanim na komadiće, mješati mješalicom miksera dok se ne pretvori u mrvice, potom dodati žutanjke, kiselo vrhnje, šećer pomiješan s vanilin šečerom. Umiješati tijesto koje je podatno za rad. Tijesto razdijeliti u dvije kugle u omjeru 60% i 40 %.Veću stavite u frižider omotani u foliju a manju u zamrzivač na pola sata.


Nadjev   5 bjelanjka
              150 g šećera
              2 vrećice pudinga od vanilije bez šećera
              6 žlica ulja
              500  g šumskog voća po želji i izboru kod mene su bile maline

Bjelanjke čvrsto istući u snijeg s postepenim dodavanjem šećera. U snijeg umiješati 2 vrećice pudinga od vanilije koje ste prethodno prosijali. Dodajte i 6 žlice šećera i lagano miješajte ručnom mješalicom od sredine prema dole i postepeno vrtite zdjelu.

Tijesto razvaljajte na veličinu 33x20 cca ja sam imala malo vrću tepsiju i nije bilo problema.Ako trebate dodajte malo brašna kad izvadite onaj veći komad tijesta iz frižidera.Razvaljajte ga na veličinu tepsije koju ste prethodno nauljili i posipali brašnom. Na tijesto stavite nadjev  a na nadjev položite voće, ja sam imala smrznuto i nisam ga odmrzavala.Sada izvadite onaj dio tijesta koji ste do sada držali u frizeru i grubo ga naribajte po nadjevu i voću. Stavite ga peći na 180 C u zagrijanu pećnicu cca 30 min. Ostavite ga nakon tog vremena još u toploj pećnici oko 5-10 min. Izvadite ga pustite da se ohladi i uživajte u blagom kiselkastom okusu koji ja inače obožavam u kolačima.


A drugi  recept s finim okusom kondeziranog mlijeka i šumskih borovnica u kojima smo guštali cijelo prošlo ljeto zahvaljujući prijateljima koji su non-stop u šumi.


Zaista torta punog okusa a što je najvažnije pećnicu ne morate paliti jer opasno je zatoplilo.

Ili ova divna Puž pita s kupinama koje smo brali u stanci između kupanja.



Recept možete pronaći ovdje i kupinje zamijeniti bilo kojim drugim voćem.


I na kraju priče nadam se da će duo s početka priče biti zadovoljan mojim odabirom.

Primjedbe

  1. Divne ulaznice! Na žalost, ne vidim recept od kolača s borovnicama, a baš me zanima, budući da su mi one najdraže bobičasto voće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara ubačen pravi link za tortu s borovnicama, hvala ti šti si mi ukazala na grešku.
      Pozz

      Izbriši
  2. do sada meni jedna od najdražih tema. predivan je ovaj kolač! zapravo, svi redom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na sudjelovanju u igrici, a pogotovo na super receptima...Budi sigurna da će biti isprobani;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme ovo je sve toliko predivno i primamljivo.. da mi je sada barem nešto od toga:)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi