Sanjine prhke orehnjače


Znam, znam svaka od vas ima svoj recept i za koji misli da je najbolji e ovaj nije moj recept već moje drage prijateljice koji sam dobila 2003 godine i svake godine ove divne prhke orehnjačice se nađu na mom stolu.Inače i uvijek kad dobijem neki recept taj recept nazivam po imenu osobe koja mi ga je dala pa su ove najfinije Sanjine prhke orehnjače a nekako me i podsjete na meni drage ljude koje možda više i ne viđam koliko bi htjela ali tu su samnom uvijek na neki način.


Tijesto 3dkg svježeg kvasca
           40dkg brašna
           28 dkg rastopljenog putra
             1 jaje
             1 žutanjak
             6 dkg šećera
             1 dcl mlijeka
Kvasac rastopiti s žličicom šećera i 2 žličice brašna.Sačekati dok kvasac ne proradi.Puter otopiti na laganoj vatri.Brašno prosijati, dodati kvasac i rastopljeni puter.lagano umijesiti te dodati 1 jaje i žutanjak te šećer.
Umijesiti mekano tijesto i pustiti da se fino digne.



 Nadjev 40 dkg oraha
              2 žlice meda
             15 dkg šećera
              limunova korica
              4-5 žlice ruma
              žličica cimeta
              2-3 dcl mlijeka
Sameljene orahe pomiješati s medom i šećerom, dodati limunovu koricu te rum.Ako volite dodajte ga više što je i u mom slučaju.Dodati cimet i sve zaliti toplim mlijekom do željene gustoće.Tijesto podijeliti u tri kugle i razzvaljati ih.Nafilati filom, premazati ih žutanjkom i mlijekom i staviti u zagrijanu pećnicu na 170 C.Pomalo peći do zlatno žute boje.Ako je potrebno pokrijte ih folijom da vam se ne prepeče korica.




Božićni kaktus je ove godine prekrasan u svojoj raskoši prekrasnih cvjetova koji su mi svake godine druge boje.

Primjedbe

  1. Jako su lijepe orehnjačice, volim ih jako posebno sad u ovo vrijeme, uz čaj ili kavu, fenomenalno! I lijepo se vidi na fotografijama da su prhke i fineee!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno izgleda, rado bih sad jedan komadić:)
    Obožavam orehnjaču, to mi je jedan od dražih kolača.


    Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  3. oja tudi moji recepti dobijo ime po osebi, zadnje čase piše Dilajla, ZondraArt.... jao prav zasule ste me s temi dobrotami in moram reči, da se mi vrača volja po peki....
    Hvala vam !

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Stella lijepo je to čuti zar ne...

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično, izgleda baš kao i orehnjača koju pravi moja baka, a ona je majstor! Prelep ti je i kaktus!

    OdgovoriIzbriši
  6. Izvanredno! Zaista je odlična prhka štrudlica!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna orehnjačica, a kakv ti je to prekrasan cvijet?

    OdgovoriIzbriši
  8. Super su mi ove orehnjače, inače je obavezna kod nas za blagdane, a tvoja mi tako lijepo izgleda !
    Cvijet je jako ljepi, zanimljivo mi je ovo da svake godine daje drugu boju cvijeta.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dunja to je božićni kaktus koje cvate samo u ovo doba godine ,treba malo vode i polusjenu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Orehnjača je prekrasna,obožavam ju,a cvijet je stvarno poseban,božićni kaktus mi je predivan!

    OdgovoriIzbriši
  11. jao ove orehnjače su baš prekrasne
    što se tiče božićnog kaktusa imam ga i ja, prošle godine mi nije procvao, ali ove ima pupoljke i samo što nije

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi