Mirišljive kiflice


Znam da već razmišljate o blagdanima i što ćete spremati a i ja tako nekako sve smislim a onda u zadnji čas sve zbrda zdola ali neke stvari su uvijek tu tako i vanilin kiflice ili kako ih je nazvala Ljilja Mirišljave kiflice koje sam našla na  njenom blogu Chocolate dust i privukle me narančinim sokom u njima jer zaista imaju fini okus ,aromatičan i mirišljav..Neke kolačiće uvijek radim po nekim svojim starim receptima a obavezno svake godine probam i neke nove fine recepta pa tako je nekako i ovaj tu upao .


Nadasve jako jednostavne s dodatkom  kokosa i zaista tako nešto jednostavno a tako fino.Jako fino.
Potrebno vam je 200 g putera
                          250 g brašna
                            50 g šećera
                         100 g kokosa
             par žlica soka od naranče
          pola žličice đumbira u prahu

Putar dobro umiješajte s šećerom, dodajte kokos, đumbir , narančinu koricu i sok te iste naranče.Fino umiješajte tijesto i  radite male roščiće te ih pecite u zagrijanoj pećnici dok blago ne dobiju boju a onda ih još tople uvaljajte u štaub šećer.


Naravno da sam ja svoje zatvorila u kutiju i sklonila od očiju javnosti bar neko vrijeme da su na sigurnom od
ovih mojih malih napasnika.

Primjedbe

  1. Miris se osjetio skroz do mene :)

    Prekrasno izgledaju. Obožavam prosinac!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmm, Ljilja ima odlicne recepte i verujem da se ove kiflice samo tope u ustima, vidi se i na slikama kako su divno prhke... bas si ih lepo upakovala.;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zgledajo odlične in fotografije in rogljiči. zatorej naslednjo nedeljo v akcijo.

    vprašanje:
    kaj je đumbir u prahu?

    OdgovoriIzbriši
  4. moja ih mama radi tako i jako su fine, a ja se držim onih s orasima ili bademima.

    Tako su ti lijepo posložene! Vrlo slasno izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasni su ti, inače obožavam aromu naranče u keksima i u svemu, tako da bih mogla probati! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni ovo i kroz ekran miriše. Odlično izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  7. Divno izgledaju i da u njjima nema kokosa, pojela bih ih ovako, s ekrana:) Naime, ne znam zašto, ali kokos jednostavno ne volim u kiflicama ovog tipa. Valjda zato jer se obično rade kada i vanilice, a kako vanilice obožavam, mogu izvoljevati:)

    OdgovoriIzbriši
  8. kokos baš jako oplemeni i najjednostavniji keksić!!divni su

    OdgovoriIzbriši
  9. izvrsna ideja. obićne kiflice dodatkom đumbira i naranče postaju nešto posebno. krasna prezentacija!

    OdgovoriIzbriši
  10. Fina kombinacija sastojaka! Mogu zamisliti kako kiflice mirišu! Divne kiflice!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super izgledaju. Zaintrigirao me dodatak đumbira.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasne su ,mogu misliti kako su aromatične:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Stella evo više o začinu koje zaista oplemenjuje ove keksiće http://www.coolinarika.com/namirnica/djumbir/

    OdgovoriIzbriši
  14. Aha začimbo poznam, pri nas pravimu tej začimbi INGVER. Sicer g v kulinariki še nikoli nisem uporabljla, iz ingver -djumbir pa skuham čas, če je kdo prehlajen.

    OdgovoriIzbriši
  15. E da dobar je dodatak i kuhanom vinu ili rum punču.

    OdgovoriIzbriši
  16. Aromatične i mekane :) Baš mi se sviđaju!

    OdgovoriIzbriši
  17. prekrasne aromatične kiflice

    OdgovoriIzbriši
  18. Predivne su... Sa kokosom, pomorandzom i djumbirom... Super recept! :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ljiljine recepte i ja rado isprobavam i puno ti hvala za podsjetnik na ove kiflice. Sigurno su odlične, a ti si ih jako lijepo napravila. Prekrasno izgledaju !

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi