Pita od malina za kraj ljeta

I danas smo proveli dan na moru, bablje ljeto i dalje traje a što se mene tiče neka i traje, jer gušti su gušti. I to oni dobri gušti.



Moja draga prijateljica mi je dala recept za ovu finu pitu ali koju sam ja malo prilagodila našim okusima.

Tijesto 4 žutanjka
            170g maslaca
            280g brašna
            1 pecilni prašak
            100 g šećera
            2 vanilin šećera

Tijesto umijesiti i podijeliti u dva djela jedan manji koji ćemo istaviti u frizer i koji ćemo naribati na pitu a drugi naravno zamotati u foliju i ostaviti u frižideru.


 Nadjev je malo neobičan jer se bjelanjci s dodatkom šećera umiksaju u snijeg i doda u jogurt te svježi sir a po nadjevu se stavlja sezonsko voće u mom slučaju maline a preko finog nadjeva i voća  se nariba smrznuto prhko tijesto koje smo držali u zamrzivaču.

Nadjev 150 g šećera
             1 vanilin šećer
            4 žlica oštrog brasna
           500 g svježeg sira
           400 g čvrstog jogurta
           250 g malina

 


Izmiksati bjelanjke s dodatkom šećera u čvrst snijeg a u drugoj zdijeli pomiješati sve druge sastojke te ih sjediniti. Veću polovicu tijesta razvaljati te ga položiti preko namašćemog lima za torte i staviti peći na 180 C 10 min. Nakon 10 min staviti nadjev preko tijesta, pokriti nadjev voćem u mom slučaju s malinama , preko voća naribati dio tijesta koji smo držali u frizeru te ga nastaviti peći na 180 c oko 40 min ali bacite oko ovisno o vašoj pećnici, tijesto mora biti rumene boje a nadjev mora biti fino čvrst.


Drage moje uživajte u ostatku babljeg ljeta.

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi