Pavlova s malinama i borovnicama

Ova torta nam je došla nakon dugog vremena kao neko malo slavlje i da smo svi skupa zajedno i da još uživamo jedni u drugima kao obitelj, Moja mala obitelj on, ja Stella i Tin da, da naravno i naša maca Zoe. Oni su već veliki ali još nas trebaju a ja trebam njega još više. Više i nego prije 26 godina.
I kad nam se prije mjesec dana dogodilo predinfarkatno stanje i kada nismo mogli ni pomisliti da nam se to može dogoditi ovo je došla kao upozorenje da moramo stati na loptu jer današnji način života uzima svoj danak. Da li ste se ikad zapitali da nam materjalno predstavlja ono više a one manje stvari koje su zapravo velike ostaju u zapećku. Da jer svi želimo stan, kuću, auto, pokoje putovanje, možda vikendicu.. A kad da uživamo u svim tim stvarima kada radimo u surovom kapitalizmu više od 10 h na dan i mom slučaju i suprug koji svaki dan putuje 200 km do posla i nazad. Da reći ćete mi pa to je normalno da imamo stan, auto je potreba , putovanja su strast i ja ću to potvrditi jer financijski smo si i mogli to priuštiti ali sad kad bolest zakuca na vrata, godine koje ne želim priznati prioriteti se mjenjaju i  shvatim  da želim uživati u svojoj starosti, u svojim unucima, u svojim hobijima.
I da od danas mjenjam i svoj život i da i šte se tiče i mojeg posla i karijere i ne želim razmišljati više o materijalnim stvarima jer i bez puno toga se može zar ne..
Samo te svoje odluke trebam i sprovesti
Jednu po jednu..




Sastojci 5 bjelanjaka
             12 žlica šećera
             400 ml slatkog vrhnja
              2-3 žlice šećera
              malina i borovnice ( ili voće po želji )

Bjelanjke miksamo da dobijemo snijeg te potom dodajemo žlicu po žlicu šećera a između toga dobro izmiksamo taj isti šećer. Istresemo snijeg od bjelanjka na papir za pečenje i napravimo od smjese bjelanjka gnijezdo te sredinu s žlicom udubimo. Zagladimo stranice  torte i stavimo je peći na temperaturi na 130 C 40 min a potom spustimo tempareturu na 90 C i pečemo tj sušimo još 40 min.
Izvadimo tortu i pustimo da se ohladi.


Slatko vrhnje umutimo u šlag, ja sam dodala 3 žlice šećera, voće u mom slučaju borovnice i maline operite pod mlazom vode i pustite da se ocijedi.
U udubinu stavite šlag a potom na šlag rasporedite voće.
A onda guštajte i uživajte u malim stvarima. U ljubavi, možda tišini, jednoj knjizi ili šalici čaja.


Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi