Vladičin hleb

Privukao me je ovom receptu njegova jednostavnost a čitajući ga znala sam unapred da će biti fin i zaista biskvit sočan a kod mene s dodatkom sušenih marelica i brusnica jer smo sve suhe smokve pojeli i tako se pridružujem istraživanju Patinog kuvara igrica koje je pokrenula meni jako draga Milkica.




Tijesto 150 g maslaca
           150 g šećera
            5 jaja
          190 g oštrog brašna
         nastrugane limunove korice
           50 g grožđice (kod mene brusnice)
           40 g badema
          30 g suhih smokvi ( kod mene sušena marelica)

Maslac i šećer dobro izmiksati , dodati jedan po jedan žutanjak. U smjesu ubaciti narezano suho voće i bademe te limunovu koricu  a potom snijeg od bjelanjka i oštro brašno. Izmješati i prebaciti u kalup koji smo prethodno namazali maslacem i pobrašnili. Peći u umjereno toploj pećnici dok štapić ne izađe suh. Ja sam biskvit pekla na 170 cca 35 min.



Piše još u receptu da je bolji kad odstoji ali to kad nas nije uspijelo jer cijeli dan tko god je prošetao kroz kuhinju prerezao bi komad kolača. Vjerujem da je jako fin i s drugim suhim voćem koji možete staviti po izboru. Mislim da smo zaboravili na ove starinske jednostavne kolače a koji zaista zaslužuju da se na zaborave.




Primjedbe

  1. bolje što ti nije odstajao. Meni jeste i na kraju je bio suv. Imale smo istu ideju sa kajsijama . Odlične fotke .

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična poslastica i mi smo se oduševili sa njim...kod nas nije trajao više od jednog poslepdneva i jutra...Prijatno:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno ti je ispao, mislim da ni kod mene ne bi dočekao to propisano stajanje :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno izgleda ( izgledao), svidjaju mi se zamene koji pravila, verovatno bih i ja isto uradila, samo da sam nasla vremena da ucestvujem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikako da se uključim...Super ti je ispao, a i fotke su predivne!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi