Ljeto ...3.dio i zimnica

Ljeto na izmaku i bablje ljeto meni najljepši dio nije toliko toplo, nema turista u velikom broju i baš uživamo u njemu. Da ali ne ove godine kad kiša samo pada, pada.  I kad zaista koristimo svaku zraka sunca i onda u njoj uživamo.
A dio babljeg ljeta je i pripremanje zimnice i ove godine sam odlučila kiselite divne crvene roge s puno, puno češnjaka.


Sastojci 6 kg paprika
             1/2 dcl ulja
             250 g šećera
             250 g soli
             250 g češnjaka
             125 ml ecencije
               50 g papra u zrnu

Paprike dobro operite, prepolovite ako hoćete slagati manje filete možete i paprike prerezati na četvrtine, dobro ih očistitie od sjemenki i pusitie da se posuše. U većoj zdjeli pomiješajte ulje s šećerom i solju te dodajte očišćeni i propasirani češnjak i dobro pomiješajte. Paprike posložite u veliku padelu i polijte smjesu ulja, šećera, soli i češnjaka po njima i dobro ih pomiješajte. Papar pobacajte po paprikama ja sam dodala i više od ovih 50 g jer volimo tako. U ovoj fazi sve će još biti jako suho. Pokrijte prozirnom folijom i pustite da odstoji 24 sata i svako toliko promiješajte drvenom kuhačom. Nakon nekog vremena paprike će početi otpuštati svoje sokove.


  Nakon 24 sata staklenke dobro operite i prokuhajte u vrućoj vodi te ih pustite da se osuše. Slažite u njih paprike te potom ih zalijte tekućinom u kojoj su paprike bile. Možete paprike i odmah konzumirati ili ih skloniti na sigurno, Esenciju prodaju u apotekama u pakiranju od 200 ml i dođe 22 kune.


Divne i aromatične paprike fino kiselkaste koje su se nama jako dopale. Fin prilog uz roštilj, pečeno meso ili kako mi volim zimi uz maneštru.

A mi s s Kastva spustimo do Voloska i guštamo u šetnji uz more, frišku ariju i jednu malu kavicu.


Taj dan je i bila Opatijska regata ali vjetra nigdje, ni dašak maestrala.


A kad su ga napokon uhvatili i krenuli pema Opatiji a mi nazad prema Volosku.


A evo i našeg malog novog člana Zoe... osvojila nas je na prvu.


Primjedbe

  1. Baš sam ja danas gledala kako im je jadnima bonaca. Mačkica je preslatka...

    OdgovoriIzbriši
  2. ova maca je stvarno pravi slatkiš..
    baš dobar post..i dobre paprike...ljeto u tegli...uživala sam u cijelom postu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A mi ćemo roge peći. Maca je medena.

    OdgovoriIzbriši
  4. krasna zimnica, a i mačkica, predivna je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam u punom jeku spremanja zimnice, ni sama ne znam zašto to radim kad imam ovde sve sveže preko cele godine, ali navike su navike.
    Ostavljene dve tegle po tvom receptu i uskoro pišem post o zimnici....Topli pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš si nas lijepo provela kroz fotke - najprije zimnica, pa lijepe fotke i na kraju slatkica

    OdgovoriIzbriši
  7. volim zimnice, ovakve paprike još nisam kušala

    OdgovoriIzbriši
  8. Paprike odlično izgledaju a fotke mora su spektakularne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako si ovofino spremila.Daj bože da ti dočeka zimu.Mici je preslatka!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jedva čekam da ih isprobam...teglice su u ostavi i čekaju degustaciju. Maca mi mje mnogo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  11. I meni nedostaje ono pravo bablje ljeto, hajde ovih dana se nešto kao opet malo vratilo i nadam se da ćemo uspjeti uloviti još koji vikend za skok na kavicu uz more :) Zimnica je super, ukusna sigurno, a izgleda tako dobro i ljepoooo......, i slike mora su savršene !!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi