nedjelja, 21. rujna 2014.

Ljeto ...3.dio i zimnica

Ljeto na izmaku i bablje ljeto meni najljepši dio nije toliko toplo, nema turista u velikom broju i baš uživamo u njemu. Da ali ne ove godine kad kiša samo pada, pada.  I kad zaista koristimo svaku zraka sunca i onda u njoj uživamo.
A dio babljeg ljeta je i pripremanje zimnice i ove godine sam odlučila kiselite divne crvene roge s puno, puno češnjaka.


Sastojci 6 kg paprika
             1/2 dcl ulja
             250 g šećera
             250 g soli
             250 g češnjaka
             125 ml ecencije
               50 g papra u zrnu

Paprike dobro operite, prepolovite ako hoćete slagati manje filete možete i paprike prerezati na četvrtine, dobro ih očistitie od sjemenki i pusitie da se posuše. U većoj zdjeli pomiješajte ulje s šećerom i solju te dodajte očišćeni i propasirani češnjak i dobro pomiješajte. Paprike posložite u veliku padelu i polijte smjesu ulja, šećera, soli i češnjaka po njima i dobro ih pomiješajte. Papar pobacajte po paprikama ja sam dodala i više od ovih 50 g jer volimo tako. U ovoj fazi sve će još biti jako suho. Pokrijte prozirnom folijom i pustite da odstoji 24 sata i svako toliko promiješajte drvenom kuhačom. Nakon nekog vremena paprike će početi otpuštati svoje sokove.


  Nakon 24 sata staklenke dobro operite i prokuhajte u vrućoj vodi te ih pustite da se osuše. Slažite u njih paprike te potom ih zalijte tekućinom u kojoj su paprike bile. Možete paprike i odmah konzumirati ili ih skloniti na sigurno, Esenciju prodaju u apotekama u pakiranju od 200 ml i dođe 22 kune.


Divne i aromatične paprike fino kiselkaste koje su se nama jako dopale. Fin prilog uz roštilj, pečeno meso ili kako mi volim zimi uz maneštru.

A mi s s Kastva spustimo do Voloska i guštamo u šetnji uz more, frišku ariju i jednu malu kavicu.


Taj dan je i bila Opatijska regata ali vjetra nigdje, ni dašak maestrala.


A kad su ga napokon uhvatili i krenuli pema Opatiji a mi nazad prema Volosku.


A evo i našeg malog novog člana Zoe... osvojila nas je na prvu.


Broj komentara: 11:

  1. Baš sam ja danas gledala kako im je jadnima bonaca. Mačkica je preslatka...

    OdgovoriIzbriši
  2. ova maca je stvarno pravi slatkiš..
    baš dobar post..i dobre paprike...ljeto u tegli...uživala sam u cijelom postu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A mi ćemo roge peći. Maca je medena.

    OdgovoriIzbriši
  4. krasna zimnica, a i mačkica, predivna je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam u punom jeku spremanja zimnice, ni sama ne znam zašto to radim kad imam ovde sve sveže preko cele godine, ali navike su navike.
    Ostavljene dve tegle po tvom receptu i uskoro pišem post o zimnici....Topli pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš si nas lijepo provela kroz fotke - najprije zimnica, pa lijepe fotke i na kraju slatkica

    OdgovoriIzbriši
  7. volim zimnice, ovakve paprike još nisam kušala

    OdgovoriIzbriši
  8. Paprike odlično izgledaju a fotke mora su spektakularne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako si ovofino spremila.Daj bože da ti dočeka zimu.Mici je preslatka!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jedva čekam da ih isprobam...teglice su u ostavi i čekaju degustaciju. Maca mi mje mnogo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  11. I meni nedostaje ono pravo bablje ljeto, hajde ovih dana se nešto kao opet malo vratilo i nadam se da ćemo uspjeti uloviti još koji vikend za skok na kavicu uz more :) Zimnica je super, ukusna sigurno, a izgleda tako dobro i ljepoooo......, i slike mora su savršene !!

    OdgovoriIzbriši