Ljeto

Šta radim pa i baš ništa moram priznati, dugo se izležavam u jutarnjim satima i uživam u cvrčcima a onda lagano kavica i uživanje s mojima u moru, ćakuli s mamom, šetnjama uz more i suncu.Iako godišnji i nije počeo očekivano vruće i sparno jer kiša je uplela svoje prste ali meni ne smeta.


Čak i volim kada pada kiša po ljeti jer tu ne pada stalno već poneki pljusak uz vjetar dođe i prođe a onda sunce obasja moj otok i opet svi izađemo van i uživamo u mirisu mora, zemlje i cvijeća.


A i cvijeće u maminom vrtu živi punim plućima i ne sjećam se da je vrt ovako zelen i pun cvijeća u ovo doba godine. A mi ispod smokve u dubokoj hladovini prelistavamo dnevne novine ja s knjigom Poruka u boci Jussija Adlera-Olsena i naravno preporuka ako volite pročitati dobar krimić.


A kad nastupe vrućine ne treba se dugo zadržavati u kuhinji doduše ovo je moj desert koji je moja blizančica zaželjela sebi za rođendan i to da bude s sladoledom, šumskim voćem i čokoladom.
Pa evo recepta za jednostavnu roladu s sladoledom i šumskim voćem.


Biskvit 3 jaja
           6 žlica šećera
           6 žlica mlijeka
           6 žlica ulja
           6 žlica brašna
           žličica pecilnog praška
Jaja izmiksati s šećerom pjenasto, pomalo doliti mlijeko, ulje te prosijano brašno pomiješano s pecilnim praškom. Staviti peći u prethodno zagrijanu pećnicu u četvrtastu tepsiju koju ste dobili s štednjakom te peći biskvit za roladu cca 25 min na 180 C ili dok štapić ne izađe suh.
Oko 150 g miješanog šumskog voća operite pod mlazom vode i pustite da se voće ocijedi a najljepše ostavite za dekoraciju.


Kada se biskvit ispekao, pustite da se lagano ohladi a potom ga uvijte u čistu kuhinjsku krpu.Kada se skroz ohladio filujte ga sladoledom od čokolade i vanilije koji ste prethodno pustili da malo mekša ( potrebno cca 750 g sladoleda). Na jedan kraj biskvita na sladoled poredajte u mom slučaju maline i borovnice a onda ga lagano zarolajte , pokrijte roladu folijom i stavite u frizer na par sat da se fino stisne.


Prije posluživanja napravite fini toping od čokolade, otopite 200 g čokolade s žlicom ulja,  2 žlice kiselog vrhnja i prelijte preko rolade a ona još posipajte kokosa ili po želji mljevemih oraha, lješnjaka.
Nadam se da će te se i vi dočepati mora i malo odmoriti i naužuvati sunca.
Ugodan vikend


Primjedbe

  1. oduševljena sam ovim predivnim fotkama kao i idejom roladu filovati sladoledom...ugodan ti odmor...uživaj

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su mi jako lepe a rolat, sigurna sam da je fantastičan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ove godine nista od mora zbog iscekivanja prinove, ali mgla bih se malo zavarati sa ovakvov nekakvom letnjom delicijom :) I pogleda ti je divan, pa neka i kisa pada!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači dogodine će biti i još slađi, samo pomalo za sve ima vremena.

      Izbriši
  4. Divne su ove "oblačne" fotke, baš je gušt gledati u nebo ovog ljeta. Super fina rolada za kraj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su te oblačne bile privlačne pa sam ih uvrstila.

      Izbriši
  5. Kako ti zavidim! :) Divne su fotke, baš se osjeća guštanje. A i komadić kolača bi bio još kako dobrodošao :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Znam da već puno kasnim, ali prije svega želim sretan rođendan tvojoj sestri ! Super rođendansku slasticu je poželjela, a ti je super napravila. Rolada je odlična i prekrasna !! Slike su super, baš uživam u ovim kontrastima !

    OdgovoriIzbriši
  7. priznajem nemajstor sam za rolanje a probala sam toliko puta...divan post

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakve divne fotke i način da se provede leto!
    Baš uživanje po mojoj meri, još i krimić! :)

    Samo tako nastavi:)

    OdgovoriIzbriši
  9. I meni ne smeta kiša, vratila se s godišnjeg i uvijek se nešto lijepo nađe u toj ljetnoj kiši...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi