U posjeti kod drage Branke


Planirala sam puno a napravila nisam ništa pa sam izvukla slikice iz starog foldera kada sam umijesila ovu divnu pincu po receptu Branke s prekrasnog bloga Home-made by B. Imam osjećaj da smo u jednoj stvari iste čeznemo za svojim morem ona za svojim Dubrovnikom a ja za svojim Rabom i tako u njenim postovima koje s guštom čitam osjetim čežnju za rodnim krajem i oduševljenjem i srećom kada napokon i dođe do svog prekrasnog grada.Inače za Uskrs se mi tradicionalno selimo kod moje mame na Rab pa i ona uvijek priprema sve za Uskrs i naravno mijesi i pince i slatke pletenice a onda ja još dok smo doma umijesim jednu za nas da par dana guštamo u pinci. Ova Brankina je slatka, puna mirisa i bogata rumomi maraschinom koji sam dodala mimo recepta i to je jedina promjena.


Tijesto 1 kg brašna
           2 kocke svježeg kvasca
          400 ml mlakog mlijeka
          160 g šećera- dodala još 60 g
          4 vanilin šećera
          prstohvat soli
          korica 3-4 limuna
          korica 3-4 naranče
          8 kom žutanjaka
         240 g otopljenog maslaca
         još sam po svom guštu dodala 4 žlice ruma i,  4 žlice maraschina

Poželjno je da jaja i maslac budu sobne temperature.
Kvasac razmrvite i pomiješajte s žlicom šećera i pustite da zapjeni, u posudi prosijajte brašno, dodajte šećer te vanilin šećer i prstohvat soli, te koricu limuna i naranče , dodati uzdignuti kvasac te otopljeni maslac i žutanjke. Umijesiti tijesto koje bi trebalo biti mekše ali koje se divno mijesi, ja sam ga ovaj put umijesila ručno i mijesila sam ga dobrih 10 min (ruke mi otpadoše).
Staviti tijesto da se diže 1 sat. Nakon sat vremena ja sam tijesto premijesila i pustila da se još diže pola sata. Onda sam oblikovala dvije pince jednu veću i jednu manju zarezala ih ištrim nožem premazala jednim jajetom i posipala krupnim šećerom i stavila peći u zagrijanu pećnicu na 165 C oko jedan sat i dvadeset minuta koliko mi je bilo potrebno da se ispeču.



Takođe sam pretprošlo ljeto radila Džem od pečenih marelica koji sam našla na njenom blogu i neznam kako ali nemam ni jednu sličicu tog divnog džema koji toplo preporučam a recept možete naći ovdje.
I tako se s posebnim zadovoljstvom pridružujem ovom krugu FBI rukavica gdje smo dva mjeseca istraživali blog Branke koji ima i poseban naziv Home made by B.
A želim i Vama svima da za Uskrs uživate u krugu svojih obitelji i guštate finim delicijama koje će se naći na vašim stolovima.

Primjedbe

  1. Lepa ti je pinca, mada za to nisam nikada ranije čula, nadam se da ću i ja uspeti da nešto napravim sa Brankinog bloga. Srećan Uskrs tebi i tvojima!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Zorice kao i tebi i tvojoj obitelji.

      Izbriši
  2. Draga Dilajla, hvala ti puno na svakoj lijepoj riječi i ovakvom predstavljanju bloga i mene, uistinu si me dirnula svim tim komplimentima. Hvala ti i na isprobavanju ove pince, jako lijepo ti je ispala i slikice su krasne. Drago mi je da si isprobala i džem i da ti se svidio, i meni je jedan od omiljeniji, nema veze što nemaš slikicu, važno je da je džem bio dobar i da ste ga pojeli :) Istina je, more odnosno želja za morem i krajem u kojemu smo odrasle nas veže, srećom tu su blagdani i godišnji odmori pa imamo priliku uživati i u moru i uz naše najdraže. Hvala ti još jednom !

    OdgovoriIzbriši
  3. Žao mi je jedino što sam stvarno bila zatrpana poslom i nisam više stigla recepta napraviti i uživati u tvojoj kuhinji i naravno marmeladama.

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja planiram da je pravim . Savršeno izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  5. Na najlepsi nacin si predstavila Brankin blog, predivan receptic i fotkice, zelim vam svima da lepo provedete uskrsnje praznike.:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni izgleda ova pinca i rado bih ju i sama probala raditi! Divno...

    OdgovoriIzbriši
  7. Mrvicu mi je lakše što nisam jedina koja "šepa" u ovom krugu igrica. Jednostavno su me neke druge obaveze zaokupirale, nisam se ni okrenula i već je evo skoro pa kraj razdoblja za sudjelovanje.
    Pinca ti super izgleda i sviđa mi se dodatak ruma i maraschina

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna pinca,ja ih obožavam iako u našem kraju nisu baš uobičajene.

    OdgovoriIzbriši
  9. HMMMMM All your pictures are looking so very delicious! Beautiful!
    Have a wonderful time
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  10. Dani tako brzo prolaze, a ja još ništa nisam napravila. Jako volim Brankin blog i stvarno se nadam da ću stići učestvovati... Divna pinca. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno izgleda. Ove godine nisam radila pincu, baš mi je bila gužva pa nisam stigla.
    E da na novoj sam adresi
    http://www.thursdaycooking.com.hr/
    Pozdrav
    Petra

    OdgovoriIzbriši
  12. Nadam se da ću i ja nešto stići, volim čitati Brankine priče. Super ti je pinca!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi