Fettine Langarole i jedno malo putovanje



Ovo su tako fini keksići naše Dajane  ali ga nisam našla na njenom blogu već na coolki i baš sam uživala u izradi ovih tako finih, prhkih keksića punih lješnjaka i punog okusa kakaa. Baš sam uživala a i kuća se punila finim mirisima iz kuhinje. A brzo će i blagdana a ja svake godine volim isporbati i nešto novo.

Tijesto 400 g brašna
            25 g kakaa
          250 g maslaca
          110 g šećera u prahu
           135 g lješnjaka
             45 g slatkog vrhnja
           vanliin sjemenke (ja sam stavila sjemenkice jedne strane)
            malčice između prstiju soli
       



Maslac pjenasto umiješati s šećerom u prahu, dodatkom sjemenki vanilije, malo soli. U tankom mlazu dodati slatko vrhnje a zatim dodati brašno s   kakaom.Na kraju umiješajte prethodno popržene lješnjake koje usitnite štapnim mikesrom ali ostavite da budu krupnije usitnjeni.Zamijesite tijesto, ja sam ih razdijelila u dvije kugle i onda svaku kuglu oblikovla u roladu. Zamotala u foliju i odložile u frižider na 2,5 sata. Ovaj postupak sam drugačije radila od Dajane ali s mišlju da sebi malo olakšam.Kad sam rolade izvedila iz frižidera samo sam ih s oštrim nožem razrezala na kolutiće debljine 1 cm i stavila peći u pećnicu na 170 C oko 18-20 min. Pustite da se na rešetki ohlade a potom ih spremite u limenu kutiju,


A prošli vikend smo švrljali malo Veneziom koja je nama tako blizi i iako sam očekivala i puno manje ljudi ali Serenissima je bila i premala za toliki broj ljudi, Samo ona dva kruzera koji su bili u laguni su iskrcali preko 15000 ljudi. Za mene je to prestrašno kao i za naš Dubrovnik koji posjećuju horde ljudi.
Nekad se zapitam dali  je stvarna korist od tog masivnog turizma dobrodošla ili zašto se pravi Dubrovčani iseljavaju iz grada kao i iz Venecije a stare palazze pokupovali stranci a takva situacija i u Dubrovniku a ja se pitam što je jedan grad kad nema svojih stanovnika.


Ali unatoč uvijek je lijepa za mene iako po meni nije jedan od ljepših gradova u Italiji i zaista uvijek uživam kad sam u njoj ali moja je Stella rekla da joj je ukrala dušu zbog tih silnih ljudi koji su taj dan bili u njoj. Uvijek su mi razmišljanja moje djece tako draga i kad je to rekla baš se zamislila nad njenim riječima. Jer zaista da ih je manje uživala bi i više u njenoj raskošnoj ljepoti.


Švrljali smo kalama, razgledavali grad, fotkali se a kad nas noge nisu slušale sjeli bismo u kakvu trattoriu grickali kruh s maslinama i kušali jetrica na venecijanski i moram priznati da su zaosta bile i više nego odlične iako kad je došao račun moje je oduševljenje brzo splasnulo, jer naravno oglobiti će vas na svakom koraku i pripazite i iako smo jeli dalje od  Trga sv. Marka izgleda da nije bilo dovoljno daleko.


Topla južina je puhala i digla maglu koja je bila u jutarnjim satimna nad Punta Sabbione kad smo stigli i gdje smo i hvatali brodić za Veneziu nekako nam je tako najednostavnije doći a opet smo izbjegli gužvu na utocesti pred ulazom u Mestre.


Nadam se da ste ipak uživali u ovoj maloj šetnji a možete i svaratiti i na Tadejin blog i vidjeti kako doći i što vidjeti u Venezii.


Primjedbe

  1. Hvala ti, Dilajla, ja još nisam stigla recept staviti na blog. Zapravo sam ih htjela ponovno pripremiti i slikati i postupak pripreme, ali ne stignem trenutno.
    Za Veneciju imaš pravo, prelijepa je i preskupa, a u onoj ogromnoj masi ljudi ja sam jedanput skoro izgubila dijete.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dilajla keksići su divni,a Veneciju gledam sa dubokim uzdahom jer ima evo već nekoliko godina da nisam bila,slike su ti prekrasne.

    OdgovoriIzbriši
  3. predivni keksići, venecija i slike su divne...ali, ja ne volim gužvu, svjetinu, .....jednostavno se izgubim u tom kaosu...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista su divni keksići! :) P.S. Imam istu salvetu kao ona na prvoj slici... :)
    A fotke Venecije su prelepe... Bila sam tamo na apsolventskoj ekskurziji. Dopala mi se izgledom, arhitekturom, ali nisu mi se dopale gomile turista na sve strane...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dekupirala sam stakleni pijatić s ovom divnom salveticom i dobila sam prelijepi ukras.

      Izbriši
  5. Volim Veneciju ali djete je je u pravu, zaista joj gužva oduzme dušu. Keksiće bilježim ovo je recept za moju kuću.

    OdgovoriIzbriši
  6. Za keksiće vjerujem da su super jer nešto slično radim za Božić. A Venecija...lijepa, ali ne najjljepša...

    OdgovoriIzbriši
  7. Keksiće odmah bilježim i pravim, odlični su i super si ih napravila ! U Veneciji sam bila ima već dosta dugo, spremam se iz godine u godinu a nikako otići. Sada kada si usporedila Veneciju i Dubrovnik sve mi je jasno, biti će lijepo posjetiti je i vidjeti, ali duša grada je pomalo otišla sa njegovim stanovnicima.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi