Gotovo ljeto bar...i Piletina na mediteranski način

Za klince, iako vidim da i previše na žale. Odlučili smo ovaj zadnji vikend pobjeći na rijeku Kupu i uživati u rijeci i malo provesti zajedničkog vremena kao obitelj, jer dva mjeseca su uživali kod bake na Rabu a sad nam se i tata seli u Zagreb i ostajemo sami, moram priznati da se grozim te ideje nekako sam zaboravila kako je to biti odvojen, kako je biti sam s djecom. Imam osjećaj da to nije to i da ću sada biti ili u isčekivanju ili na putu on kod nas ili mi kod njega.Vraćamo se na početak. Opet..tako je bilo i prije 10 godina kad se nisam htjela preseliti u Zagreb, taman smo kupili kuću, Stella je krenula u školu i naravno da mi je bilo jako teško napustiti život kakav sam imala do sada, ostaviti svoju familiju, prijatelje. A sad mislim da sam pogriješila, naravno da mu to neću priznati jer će naravno reći pa rekao sam ti .Ali što je tu je idemo dalje....



Spuštali smo se kanuima niz Kupu, kupali se i uživali .I moram priznati Kupa je toplija od mora.
A onda smo krenuli put Rastoka i uživali u šetnji etno selom, koje živi punim plućima.Šum rijeka,divna priroda, zelenilo, prekrasne male kućice drvene, obnovljene čekaju možda bas vas da jedan vikend provedete u prirodi.



A uživali i u finoj klopi a recept možete pogledati kod naše Snježane i zaista ćete uživati u mirisima fine Piletine na mediteranski način.

Sastojci 1 pile izrezano na komade (ostatke iskorisitla za juhu)
            1 kapula izrezana na polumjesece
            1 svežnjić bazilike, origana, vlasca
             400 g izrezanog pomidora na sitno
            2 žlice koncentrirane rajčice- konžerve
            10 maslina velikih i odkoštene
            dodala i 2 žlice kapara
           1 čaša bijelog vina
           4 režnja češnajka
            peršin, lovorov list
            maslinovo ulje,sol i papar

   
   
Piletinu posoliti i popariti i ispeći s svih strana na ulju, ja sam pekla u dva navrata da mi se lijepo ispeče, spremiti na toplo. Na tom ulju popržiti kapulu , tek toliko da pusti miris, dodati vino, začinsko bilje, pomidore nasjeckane, koncentrat pomidora, masline, kapare.  Kuhati 5 minuta na jakoj vatri a potom dodati i ispečenu piletinu.Poklopiti, smanjiti temperaturu i kuhati cca 10-15 minuta.Ja sam kao dodatak dodala rižu a vi po želji.


Primjedbe

  1. Nauživala sam se u divnim slikama,stvarno je posebno lijepo..ova piletina vjeruj da mi je zamirisala.

    OdgovoriIzbriši
  2. predivne slike....tako je dobro ... i moram primjetiti kako ste imali prekrasno i sadržajno ljetovanje....drago mi je da vam se sviđa ovako spremljena piletina....i meni miriše sve dovde..

    OdgovoriIzbriši
  3. Slike su zbilja divne! što se selidbe tiče, nikada ne bih mijenjala Rab za Zagreb, ali naravno, dom je tamo gdje su najmiliji. No, puno ljudi živi razdvojeno jer jednostavno mora, ali nije to strašno (nije ni lijepo), sve se može.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rab je naš drugi dom ali prvi je onaj u Rijeci nažalost, iako nije ni čudo da si pomislila da živim na Rabu kad je kod mene uvijek na fotkicama ili bar u mislima.

      Izbriši
  4. Mogu misliti kako se osjećaš jer znam kako bi se ja osjećala da ostanem sama s djecom. Živila sam 9 godina u Zagrebu na studiju, ali opet mi je drago da sam se vratila i da sam s familijom tu, na moru gdje sam odrasla. S druge strane vrijeme tako brzo leti, kad si s djecom i obavezama u istom mlinu, ni ne okreneš se, a već je vikend. Tako da vam želim da što više vikenda provedete zajedno...

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Ingrid i ja se nadam tome.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi