Keksići ili početak godišnjeg odmora

Subota ,prekrasno vrijeme, sunce prži ,mama zove kad ćemo doći na Rab kaže već je otvorila sezonu kupanja.
Da zaboravila sam da sam se kao dijete već kupala na 1.maj a sad ako stignem tek oko 1 srpnja ali kad krenem ne posustajem.Nisam  na Rabu koliko bih htjela ,sad živim u jednom gradiću na polovici između Rijeke i Opatije.Malo mjestašce na brdašcu okruženo šumama a pogledom hvataš cijeli Kvarner od Cresa,Krka u dalijini i Raba.Da tu zaista uživam i gdjo god prođem uvijek mu se vraćam ali mi negdje ipak fali moj Rab gdje sam provela trenutke svog djetinjstva kad je more ispred nosa samo se zaletiš .Sutra počinje moj godišnji doduše onaj od lani ali nema veze ,klinci imaju još školu ali ja i moja bolja polovica već ćemo iskoristiti te dane jako dobro  u očekivanju pravog godišnjeg.A ja sam ih započela pravljem keksića i to oba dva po receptima naše drage Jasenke i to Limunoline i  Kokoline.Kokoline sam već radila i stvarno su jako fine i jako izdašne a Limunoline nisam ali sam oduševljena.
Kokoline

400 g brašna
200g šećera
100 g kokosa
1 vanilin šećer
200 g maslaca
1 jaje
pola dcl mlijeka
Sve sastojke lijepo povežite a kasnije i pomalo umijesite,
oblikujte kuglu i zaboravite na njega 1 sat.Od tijeste oblikujte kuglice koje ćete kasnije samo spljoštiti.Pecite na 180 C oko 15 min ali pazite da ne potamne.





Limunoline

120 gmaslaca
400 g brašna
200 g šećera
1 žličica pecilnog praška
na vrh žličice sode bikarbone
1 jaje
100 ml kiselog vrhnja
 sok 1 iscijeđenog limuna (ja bih malo dodala više drugi put)
2 žličice limunove korice
Tijesto fino umijesite,formirajte kuglu i stavite je u frižider na 1 sat.Fino razvaljajte i radite oblike po želji.Tijesto je divno i zaista možete od njega raditi što god želite.Limun mu daje prekrasnu kiselu notu ali ću ja dodati  drugi put još malo soka od limuna.Pecite na 200 C par minuta ali da ostanu svijetli što znači budite non-stop kraj pećnice.


Ispiši kokoline
Ispiši limunoline

Primjedbe

  1. Odličan je taj osjećaj kad se ide na zašlužen odmor. Zadnjih nekoliko godina ja i moja family smo na Kvarneru ili na nekom od otoka,svaki put u drugom mjestu. Na Rabu smo bili u mjestu Kampor i obišli naravno cijeli otok, na Pagu u Novalji,iako smo svakodnevno odlazili na Zrće, na Krku smo bili u više navrata, u Njivicama,Malinskoj,Poratu, osim prošle godine kad smo bili u Sukošanu ispod Zadra..Ove godine smo već od 1.7. na Malom Lošinju..Mogu zamisliti pogled s tvog prozora..a keksići, nema se tu šta puno reći, izgledaju savršeno prhki i ukusni.

    OdgovoriIzbriši
  2. keksići su divni i vjerujem prefini.. :) Joj, baš sam sretna da živim u ovom gradu, sve imamo blizu, more, otoke i gorje - Gorski Kotar..kud ćeš bolje :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja ovde imam divan pogled na more ali mogu samo da ga gledam, kao led je ledeno tokom cele godine... brrr!!! Poslednjih nekoliko godina poceli Norvezani da se kupaju na plazi (a i neki nasi), kazu mnogo je topla voda, ali za mene je jos uvek vrhunac kvasenje nogu i to samo clanaka... nije to ni proslo kraj naseg toplog mora :)
    Sto se keksica tice, i ja sam jedan od ljubitelja Jasenkinih keksica pa ne sumnjam da su i ovi divni :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pre svega, uzivaj u slobodnim danima i lepo se odmori! :) Keksi (pogotovo Limunoline) su divni. Jako lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ljetovali smo u Loparu i plaže su prestrašne: čovjek na čovjeku. Inače, Rab je krasan i volimo otoke, samo ne one jako razvikane i prepune ljudi.
    Ovi s limunom mi se jako sviđaju i bilježim ih!

    OdgovoriIzbriši
  6. Keksici su super,limunoline sam pravila i mogu potvrditi da su zaista jako ukusni...i fotkice su odlicne!;)) Zelim vam da se lepo provedete i odmorite na moru...puse.;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ӏ want to to thank you foг this νery goοԁ reаd!

    ! I defіnitеlу enjoyed every bіt of it.
    I've got you saved as a favorite to check out new things you post…

    Check out my blog post: http://impairmentsimulator.com
    My web page: click the up coming article

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi