Žuta kraljica ili palenta ili Ajme koliko nas je...


Žuta zrna palente su me oduvijek privlačile i zaista volim palentu na 101 način iako je moji doma i ne obožavaju ali to nije razloga da se palenta ne kuha i ne nađe na mom stolu.Ovaj recept mi je došao sam od sebe jer od kada sam na gastrodivinom blogu otkrila sušene pomidore trpam ih svugdje.

Palenticu skuhajte u posoljenoj vodi kao što je i inače kuhate uz dodatak soli i malo maslaca da dobije finu teksturu.Palenticu rasporedite u male kalupiće i pustite da se ohladi i stisne.


Za nadjev oko 15-15 kom sušenih pomidora uz dodatak 100 g pinjola ,kapara po želji i listića sviježe bazilike naravno uz dodatak pravog maslinovog ulja usitnite u mužuru da dobijete finu pastu.

Ako vam je to tlaka sve smiksajte štapnim mikserom.

Kalupiće preokrenite i dekorirajte pastom uz dodatak maslinovog ulja.

Također možete u pastu dodati i slane srdele ali ća pasta u tom slučaju preuzeti okus ribe.

Od začina sam dodala samo malo soli i bijelog papra.

Dobar tek...



















S ovim starim postom se priključujem igrici koju je pokrenula Monsoon a zadala nam ovomjesečna domaćica s prelijepom temom kukuruza a u mom slučaju palente.

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi