Čokoladna rapsodija s višnjama


Višnje uopće ne volim ali kad sam ugledala ovaj recept znala sam da će za vikend biti kod nas i  zaista odličan spoj višanja i čokolade. Jako kremasta i fina torta ali koju ipak treba npraviti dan prije da se čokolada stisne.

Biskvit 1 čaše smeđeg šećera (pola šalice sam stavila)
           1/2 čaše oštrog brašna
           1/2 čaše glatkog brašna
            1 žličica pecilnog praška
            1 žličica soda bikarbone
           1/2 čaše kakaa
            1 jaje
          1/2 čaše mlijeka
          1/4 čaše ulja
          1 vanilin šećer
          1/4 čaše vruće vode


Pomiješajte suhe sastojke a potom dodajte i mokre koje ste prethodno umutili žlicom i miksajte dok se ne poveže u finu smjesu.Meni je biskvit bio dosta rijedak pa sam dodala još 2 žlice glatkog brašna. Kalup premazati s uljem, posipati brašnom, višak brašna istresite ulijte smjesu i stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180 C.

Prva krema 350 ml slatkog vrhnja
                  200 g čokolade za kuhanje
Razlomite čokoladu i prelijte je zagrijanim slatkim vrhnjem 150 ml a ostatak istucite u šlag.Šlag postepeno umiješajte u slatko vrhnje i čokoladu.Stavite da se hladi.

Druga krema 350 ml slatkog vrhnja
                      200 g mliječne čokolade
Postupak je isti kao i prvu kremu.

Nadjev od višanja teglica višanja 690 g
                             50 g šećera
                             50 g gustina
                             malo cimeta
Višnje ocijedite i u sok ukuhajte šećer s gustinom, kad se tekućina počinje pretvarati u kremu dodajte višnje i lagano ih ukuhajte dok se ne stisnu.

Kad je biskvit pečen pustite da se ohladi a potom na njega stavite nadjev od višanja, a potom prvu kremu od čokolade za kuhanje a potom i drugu kremu od mliječne čokolade. Ne skidajte obruč ,da vam se kreme ne razliju.Stavite hladiti preko noći a sutradan uživajte.



Jako fina torta s bogatim nadjevom od višanja i dva sloja čokolade.
Uživajte bar u torti jer vrijeme nam više nije naklonjeno počele su dosadne kiše, iako se nadam da će se bablje ljeto vratiti.

Primjedbe

  1. Jako fina torta ....ki . izgleda tudi fantastično.
    Sam recept pa je kot sem prebrala tudi malce zahteven.
    .

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme, baš je prava rapsodija! Imam prijatelja koji jede samo čokoladne kolače, tako da ću mu ovo sigurno napraviti! Višnje nek' pljune! ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. O da, ovo je baš rapsodija ! A tek kombinacija višanja i čokolade, bolje ne može, odlična torta !!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme meni, ovo je božanstveno, radila sam ovaj vikend švarcvaldicu s bijelom čokoladom pa mi je ostalo zamznutih višanja, baš bi mogla iskoristiti za ovu ukusnu tortu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi