Strast s šećerom i cimetom-Cinnamon Sugar Pull Apart Bread


Ovaj mjesec je izglasana tema u Kuvarijacijama  i to pod tako dobrim naslovom Strast s šećerom i cimetom s divnog bloga Zaboravljene poslastice koji bar po meni odiše duhom onih starih nekih zaboravljenih vremena.A desert ili po meni tako fini slatki kruh koji je bolje jesti odmah onako vruć ali je tako i dobar hladan kad karamel kvrca pod zibima.Jedna prava divota.U kojoj smo začudo i svi uživali.
Tijesto 370 g brašna
            30 g šećera
          vrećica suhog kvasca
          pola žličice soli
            60 g putra
            80 ml mlijeka
            60 ml vode
              2 jaja sobne temperature
              1 žlićica ekstrakta vanilije
Pomiješati u zdjeli 2/3 brašna,šećer, sol i suhi kvasac.Zatim u padelici otopite mlijeko s putrom.Skinite s toplog i dodajte vodu i ekstrakt vanilije.Umijesite tijesto,dodajte jaja, postepeno mješajte dodavajući i ostatak brašna.Premažite tijesto uljem i pustite da se fino digne.Trebati će mu oko pola sata.


Dignuto tijesto razvaljati na debljinu oko pola centimetra.Za fil otopiti 60 g putra i pustiti ga da potamni.
200 g šećera pomiješati s dvije žličice cimeta i pola žličice muškatnog oraščića.Puter ravnomjerno namazati preko tijesta a šećer i cimet obilno posipati po tijestu.Tijesto izrežite na 6 jednakih traka i posložite jednu na drugu a onda trake presijecite a 6 manjih kvadrata.Posložite ih u onu malu kvadratastu tepsiju u kojoj inače pečete kruh.Pecite na 180 C oko 30 min Meni je malčice trebalo više.


Inače obožavam miris cimeta u kolačima i uvijek pretjeram s njim a tu nije bilo bojazni da ga je previše i ako ga je bilo previše nitko nije primjetio.Jako fino i zato se i ovaj put s čistim zadovoljstvom pridružujem i ovom krugu.

Primjedbe

  1. Pravila sam slanu verziju ovoga kruha,sada mi je na redu ova slatka za probati,jako mi se sviđa:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Trebam li napisati da obožavamo cimet? Ovo mi izgleda fantastično, kao neki kolač s početka stoljeća (prošlog, naravno, ne ovog)! Divno! Obožavam te starinske recepte, ja ih zovem "seljački" kolači! Njam! Ilina

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno ti se ispekao. Ja sam ga napala još vrućeg, muž je malo sačekao ali dobar je u svim varijantama čak i kada se potpuno ohladi. Meni se pekao tačno pola sata, s tim što sam posle 20min stavila preko foliju da se ne prepeče odozgo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne zna se kojoj je lepše ispao!:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Radila sam ovu verziju, a isto tako i slanu. Jako mi se sviđa koncept slaganja ovog kruha, a cimet obožavam pa uvijek kad ga napravim nastrada još topal

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan hlepcic, uzivam danas u vasim postovima... pravila sam ga vec ranije, a bas bih mogla ponovo jer me mamite sa fotkama.:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan kruh i super izgleda i u tvojoj izvedbi ! Gledam ga od bloga do bloga i žalim što ga još uvijek nisam napravila , posebno jer obožavam cimet.

    OdgovoriIzbriši
  8. krasan je, kod tebe korica tako hrskavo izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas mi se svidja ta nepravilna povrsina. Trebala sam i ja tako malo razbacati listice, jos bolje bi izgledao... :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno ti je ispao! Znam kako cijela kuća predivno miriši kad se peče. :)
    Većini je taj kruh najbolji dok je još vruč, meni je čak bio bolji hladan.

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno ti je ispao i stvarno je zaslužio biti na isprobavanju na ovaj način

    OdgovoriIzbriši
  12. Super je i baš primamljivo izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  13. i tebi je divno uspio, već mogu osjetiti miris cimeta

    OdgovoriIzbriši

  14. Simplemente deliciosa muy bien elaborada, la haré ,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  15. super ti izgleda <3
    i ja sam ga pravila, ne baš po istom receptu ali svi su zapravo jako slični.
    jako fino, jako!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi