Ajme koliko nas je pomidori

Za mene tema odlična jer obožavam pomidore na sve moguće načine a nije uvijek bilo tako znam da kad je mama radila salsu bez koje ja danas ne mogu živjeti šta bi rekao moj dragi da nam je jesti svaki dan valjda bi ti i dosadila a nezna on kako se vara ja sam u tu istu salsu samo močila koricu kruha a ne daj bože da stavim pomidor u usta.A kad sam se udala projela ja i pomidore i sad ih obožavam na sve moguće načine u salsi, satarašu u pitama, u pekmezima i zato svaka čast Tamari i njenom odabiru koji će začiniti kraj ljeta u još jednom krugu  Ajme koliko nas je a mi ćemo još malčice uživati u njemu.
Prvi recept ja Tart paysanne koji sam radila po Neveninom receptu i koji me je oduševio i kojeg rado spravljam a pun je okusa i mirisa.

Odličan nadjev vrhnja i senfa zaokružuje kiselost pomidora i još na posteljici od prhkog tijesta.

Drugi recept su spaghetti crudi ili sirovi špageti kiji se ne kuhaju u vodi,već se slaže u padelu debljeg dna red pomidora, red sirove pašte pa red pomidora i red pašte dodaju se začini znači soli, papra puna šaka bazilike i naravno šećera ako je pomidor jako gorak.Kuha se 5 min na jakoj vatri a onda se postepeno temperatura smanjuje dok se pašta ne skuha, ja obično dodam i 1-1,5 dcl i vode.Recept sam pronašla kod Zoilo i rado ga spremam jer je pašta zaista posebnog okusa a brza za pripravu.Znam da ćete pomisliti kao i ja ma kako se tako pašta može kuhati ali zaista može i neodoljivog je okusa.


Tu su bile  i mesne okruglice od mljevene puretine s dodatkom začina i krušnih mrvica .
I na kraju priče za mene neodoljivi sušeni pomidori koje sam i ove godine sušila na balkonu 2-3 dana.Prvo sam ih dobro oprala, osušila razrezala na četvrtine i posipala krupnom morskom solju da se na njih ne hvataju muhe.Po noći sam ih obavezno stavljala u kuću jer je kod mene zbog blizine mora jako vlaga.Sušene sam ih polagala u sterilizirane staklenke i punila maslinovim uljem i listićima bazilike.A onda samo mašta ima granicu.


A moja  s vremenom na vrijeme i proradi a kad je nema tu su vaši recepti s pomidorima ovaj mjesec jedva ih čekam kao i Tamara.


Primjedbe

  1. Prave delicije s pumidorima!
    Da znaš da ni meni nije bila draga salsa u djetinjstvu, isto sam samo malo toćala kruh u nju, a sad ju kuham od više od 100 kg pumidora.

    OdgovoriIzbriši
  2. DA DA, definitivno DA! Uz svako jelo kombiniram paradajz, ako već i nije dio glavnog jela, onda barem kao salatu! Baš obožavam :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne su ove tvoje čarolije od pomidora.

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni su rajčice jako omiljene, a ove tvoje delicije mi se jako sviđaju, od tarta, preko špageta do predivnih sušenih koje mame da pružim ruku i uzmem barem jednu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno sve izgleda,odabir je fantastičan,ni ja ne znam što mi je finije od svega ovoga:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm sve je prefino, biram ipak ove u teglici :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi