Ovaj mjesec se istražuje Cooketin blog u kojem zaista ima što i pročitati a i napraviti.Njeni recepti s jabukama su me oduševili bili slatki ili slani ,počevši od Pileće jetrice s jabukama za koju nisam imala hrabrosti i upustiti se u igru ali sam zato odabrala Teleća jetrica s jabukama i mislim da je to dobitna kombinacija bar za mene i moje jer jetricu obožavaju i baš me zanima kako će reagirati na ovaj divan i zanimljiv recept jetrica i jabuke...Ovim receptićem se pridružujem igri koju je pokrenula mamajac s bloga Cooks and Bakes.


Potrebni sastojci : 800 g teleće jetrice
sol po želji
papar po želji
3-4 jabuke
glavica luka

Jabuke očistite i narezati na kolutiće ,također i luk narezati na kolutove.
Na zagrijanom maslu dinstati luk i jabuke , u isto vrijeme malo popržiti jetricu koju sam ja naglo prepržila uz dodatak malo bijelog vina,posolila i popaprila i uz dodatak jabuka i kapule dobila zaista divnu kombinaciju malo kiselkastu ali divno paše uz jetricu.
Pun pogodak a kao prilog pire krumpir.Doma svi zadovoljni a i nisu se baš čudili jabuci koja je ipak za njih samo voće.

Primjedbe

  1. Hvala puno sto si nam se pridruzila!

    Odlican izbor recepta. Ja sam vec dve stavri pravila sa tog bloga i bilo je i vise nego odlicno.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi