Marinirani pileći ražnjići







Danas je bio prekrasan dan ,odmah sam došla na ideju da bi mogli roštiljati ,i tako smo danas odpakirali naš roštilj i iako nas je pratio pljusak kiše uz sunce naravno mi smo dočekali svoj ručak.
Mislim da smo privukli i susjede mirisom pečenog mesa , nešto su se previše vrzmali oko našeg vrta.


Marinada:
2 žlice meda
1 dcl soka od limuna
1 dcl maslinovog ulja
malo ružmarina,vlasac ,soli i vegeti
2 režnja češnjaka

Meso možete upotrijebiti i koje želite ali ja volim piletinu zbog njenog neutralnog okusa ,narežite je na veće komade i ostavite cca 1,5 h u marinadi.Ja sam do tada pripremala đuveč iako sin ga nije priznao jer je rekao da je povrće iz vrećice (smrznuto povrće) ali isto je jako bio ukusan.


Sastojci za ražnjiće:



2 kom prsa bijelog mesa
kapula
stari kruh ili tost
250 g šampinjona

Redajte na štapiće piletinu,krušić , kapulu ,šampinjone i stavite ih na žar pomalo peći.Kad su gotovi servirajte ih uz prilog i Dobar tek..Možete ih peći i u pećnici med će im dati divnu koricu i zanimljivu aromu.

Primjedbe

Popularni postovi