Japanska torta od sira

 

Neponovljiva, fina i uvijek je radim po istom receptu Andree s bloga Voće i povrće iako s toliko jednostavnih sastojka dobijete tortu mekanu kao paperje a finu i ukusnu.Kod mene s preljevom od džema bazginih bobica ukuhanih u par žlica vode i s dvije žlice ruma.Čista simfonija.

Biskvit 250 g kremastog sira (abc,zbregov)
               50 g malsaca
             140 g šećera
             100 ml mlijeka
               60 g brašna
               20 g gustina
                 6 jaja
            sok polovice limuna
            prstohvat soli

Preljev od džema ili pekmeza kojeg obožavate uz dodatak malo vode, ruma i ukuhati ga.
Sve sastojke izvadite prije iz frižidera da budu sobne temperature.Razdvojite žutanjke od bjelanjka.
Bjelanjke s dodatkom šećera i prstohvatom soli umutiti u snijeg.Kremasto umutiti kremasti sir s dodatkom maslaca.Dodati limunov sok a potom jedan po jedan žutanjak.Umiješajte mlijeko a potom gustin i brašno koje ste prethodno prosijali.Kalup s tortom s odvojivm dnom dobro obložiti alu folijom i to više puta da vode ne uđe u kalup.Pećnicu zagrijati na 150 C.Veću posudu u koju može stati vaš kalup za tortu napunite vrućom vodom.Kalup stavite u posudu s vodom i satvite u pećnicu na 60 min i nipošto nemojte za to vrijeme otvarati pećnicu.Tek nakon tog vremena možete provjeriti s štapićem da je sredina pečena.


 Pustiti biskvit da se malo prohladi a onda ju odvojiti od stijenka kalupa. Posipati je štaub šećerom i preliti preljevom po želji.Moja ju Stella voli i s kuglicom sladoleda. A potom uživati...


A sutra drage dome pustite sve kućanske poslove i u laganu šetnju jer iako je zima kod nas je već par dana vrijeme tako lijepo s burom  i još ostatkom snijega koji  se lagano topi.
Ugodan ostatak vikenda.

 

Primjedbe

  1. Već dulje vrijeme merkam ovu japansku sirnu torticu, e sad sam sigurna da ću ju uskoro napravit, djeluje jako fino. A što se tiče šetnje i vremena, kod nas je koma, danima sivilo. Uživaj i za nas.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oja to bo naslednji izziv... škoda je le to da ga ta trenutek ne morem narediti, ker sem pravkar porabila kremast sir.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaaaaaaa...Divno izgleda, ovo odmah prepisujem u svoju knjižicu i probam raditi prvom prilikom! Prekrasno!!!! Ilina

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako jako dugo već planiram da je napravim, i ni sama ne bih mogla opisati kako to da još uvijek nisam... Izgleda divno i šuškavo i mekano i jaako privlačno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaista topla preporuka da se napravi japanska torta od sira.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako dobro izgleda ova torta,već dugo,dugo zbilja planiram praviti,e sada si ju odmah bilježim za probu:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ova tortica baš mami. Ja sam je videla kod Mihaele i od tada planiram da je napravim. Nikako da stigne na red.
    P.S
    Draga Dilajla sve hoću da te pitam da li si pravila panettone?

    OdgovoriIzbriši
  8. Jesam i zadovoljna i to jako, napisati ću i blog o tvom receptu i Dajaninom.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajme kako ovo odlično izgleda i fotke su genijalne!

    OdgovoriIzbriši
  10. Nikako da napravim tu tortu a setim se kad je neko isproba, sa tim divnim tamnim prelivom od bobica izgleda san snova.:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. WOW ispala ti prekrasno!
    Jako mi je drago da si zadovoljna ovim receptom, meni je to jedan od najdražih kolača. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala ti na podsjetniku na ovu tortu od sira, imam zabilježen recept i sada sam shvatila da je još nisam isprobala , ali to ću čim prije ispraviti. Ti si je super napravila, sviđa mi se torta, a sviđa mi se i ovaj odličan preljev, sve skupa baš za uživati u finom slatkom zalogaju !

    OdgovoriIzbriši
  13. a kako se može recept isprintati?

    OdgovoriIzbriši
  14. Svi su već napravili ovu finu tortu, a šta ja čekam??? Stvarno je super jednostavna, a izgleda tako sočno i meko.

    Evo da ja dam prijedlog za printanje: najlakše vam je kopirati tekst u Word na kompjuteru. Ili u u Notepad. Tamo radite sa tekstom što vas je volja, maknete slike, smanjite ili povećate slova... pa printate u obliku koji vam najviše odgovara. Ja rijetko kada koristim opciju za print na samim blogovima. Radije kopiram tekst, pa ga uredim po svojoj volji i printam u obliku koji troši što manje boje :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Draga moja Dilajla SEM JO SPLEKLA. Fantastična! fantastična!


    Na moje veliko presenečenje, ko sem prebrala recept,,, peči v pekaču, in ga položi v večji pekač v katerem je vroča voda. No tukaj pa nekaj ne štima sem si rekla in sem jovo na novo prebrala recept... in ja res je pekač v pekač kjer je vrela voda... jao hudo...


    Ženske fantastičen je! z gozdnimi sadeži in s sladoledom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da si guštala jer je stvarno jako fin ili sam ja malo i subjektivna jer volim sir u bilo kojem kolaču ali to ovaj zasigurno nije.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi