Punjene tikvice


Obožavamo kad krenu tikvice i zaista ih volim na sve načine a pogotovo volimo ove male okrugle koje su još i bolje za punjenje a i zaista su slatke.
Naravno da ih možete puniti na bezbroj načina ili onako kako ih volite a evo i mog predloga za fini ručak.

Sastojci 1/2 kg mješanog mljevenog mesa (zamolite mesara da ga 2 puta samelje) 
               4 tikvice
               2 mlade mrkve
              1 kapula
              3 zrna češnjaka
             2 dcl salse od pomidora
             1 dcl bijelog vina
             peršin, vlasac, sol, papar i malo muškatnog oraščića
            1 male kavene šalice bulgura
            par mladih krumpira za pečenje kao prilog

Bulgur operite i stavite u uzavrelu posoljenu vodu u kojoj je odnos jedna mala kavena šalice bulgura i 3 šalice vode, dodajte malo maslinovog ulja i poklopite da bulgur omekša i popije vodu. Kapulu izrežite sitno i prodinstajte te dodajte mljeveno meso, kada se meso dobro prodinstalo naribajte mrkvu, dodajte vino, sačekajte da ispari a potom dodajte i salsu, tikvice operite i i zdubite, pustite da se osuše. Ja  sam dio mesa očišćenih tikvica umiješala u meso te izdinstala s njim. Dodajte začine malo smanjite temperaturu i pustite da se dinsta da meso omekša.


 Pred kraj umiješajte bulgur u meso i napunite tikvice, Mlade krumpire operite, posolite   te ih zajedno stavite peći s tikvicama na 200 C cca 1,30 ili dok tikvice ne budu pečene.Naravno ako bulgur ne volite slobodno ga izostavite .Meni je u ovoj kombinaciji iskreno najbolja tikvica uz salatu odličan obrok.A evo kako to moj Tin voli..


Dobar tek.....

Primjedbe

  1. Tikvice razna punjenja obožaam da jedem.I ovaj tvoj recept je super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uz jos jedan, mislim Naletov, ovaj je valjda najbolji recept za punjene tikvice, i ne samo recept vec i prilog i slike i sve ti izgleda divno, zaista:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Punjene tikvice su uistinu zahvalno jelo, a ove okrugle izgledaju još i jako dekorativno

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš si mi dala ideju za ručak. Odlično izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super mi je dodatak bulgura, ja stavljam ječam, ali je ovaj bulgur mekši pa mi se zato sviđa, dobra ideja!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi