Šumska pita


Početak ljeta koje to i nije, nema ni sunca, ni niz dugih vrućih dana pravog ljeta a moram priznati nema ni turista. Meni paše iako se turistički djelatnici samnom nebi složili kao ni oni iz Ministarstva turizma. Još uvijek možemo naći našu slobodnu plažu koju tako ljubomorno čuvamo samo za sebe a još par dana pa se i selimo na pravi odmor. Iako ove godine i naša srednjoškola počinje raditi nije puno ali dva tjedna za koje vrijeme će i nešto zaraditi. Moram priznati da je sva u strahu dali će zadovoljiti ali ja u to uopće i ne sumnjam jer kad zapne i napravi. Kako smo planirali danas ići na more ali kada smo se probudili nebo i nije danas bilo na našoj strani pa smo se spustili do grada i kupili divnih borovnica, ribizla a malina još imam u frizeru.



Biskvit 1 jaje
           188 g brašna
           2 žličice pecilnog praška
           170 g šećera
            90 g maslaca
            2 dcl mlijeka
           2 vrećice vanilin šećera
           300 g miješanog šumskog voća (borovnica, ribizla, malina, kupina)

Pjenasto umutiti maslac s šećerom i jajetom. Kad ste dobili pjenastu strukturu dodajte mlijeko a potom i prosijano brašno pomiješano s pecilnim praškom. Kalup za pitu premazati s maslacem i uliti smjesu za biskvit. Na biskvit poslagati voće.


Staviti peći u zagrijanu pećnicu na 180 C , pecite je nekih 20- 25 min a potom provjerite čačkalicom strukturu i po potrebi nastaviti peći, ja sam svoji još ostavila nekih 8 min dok čačkalica nije izašla suha.


Miris se divan širi a tako jednostavna u svojoj pripremi i jako fina. Naravno možete poslužiti i kuglicu omiljenog sladoleda.


Ugodan ostatak vikenda vam želim s fotkom Omišlja u kojem smo proveli prošli vikend.


Primjedbe

  1. Divna ljetna slastica! Mislim da bi se kuglica sladoleda odlično uklopila.

    Želim vam lijep provod na godišnjem odmoru i puuuuuuuuuuuuuuno sunca!

    OdgovoriIzbriši
  2. bas divno izgleda! ovo cu da isprobam sigurno =)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovako nešto i ja volim..vrlo ukusno!

    OdgovoriIzbriši
  4. volim ovakve pite, jednostavne a neodoljive!

    OdgovoriIzbriši
  5. PIta je divna i u kombinaciji voća koju obožavam ! Srednjoškolki želim zanimljivo i korisno prvo radno iskustvo, biti će joj sigurno super , i želim vam lijep i dobar odmor, biti će sigurno i sunca ! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mirjana Lončarević23. srpnja 2015. u 15:21

    Pita je izvanredna. Ukus je očaravajući. Isprobana prošlog vikenda a praviće se opet sutra. Idemo u goste kod prijatelja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da da ste guštali u ovoj jednostavnoj i finoj piti

      Izbriši
  7. Prelepo izgleda! I sigurno je i ukusna. Pozdrav iz Grčke! 🇬🇷

    OdgovoriIzbriši
  8. Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90,000 eura i danas imam vlastitu kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje zajma. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com
    {WhatsApp: +38761545894}

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi