Puretina u jeseni


Volim miris jeseni ,volim kada padaju kiše,volim kad hodam da lišće šušti pod mojim nogama na šta se mojoj boljoj polovici diže kosa na glavi jer on naravno voli ljeto i zimu ali kada puše bura i kad ja 5 a zapravo -10.
Naravno volim i kestene i ne samo u slatkim varijantama već i u slanim i zaista ispadne jako fino a zaista pomalo drugačije.Ovaj recept sam spremala i nisam svojima rekla u biti i šta jedu jer sam mogla zamisliti njihove face da jedu kestene a da nije kesten pire ili neki fini kremasti kolač ili bar marunjača.
Fini spoj nježne puretine iako bi svako bijelo meso dobro došlo ,gljiva ,malo senfa i crvene slatke paprike i naravno kestena.
Potrebno je  1/2 kg puretine
                     400 g  svježih šampinjona
                          2 žlice senfa
                          1 žlice crvene slatke paprike
                     200 g propasiranih kestena
                         1 dcl vina bijelog
                         1 velika kapula
Gljive očistite i sitno narežite i dodajte na dinstanu kapulicu,dinstajte kratko vrijeme podlijevajući bijelim vinom.Za to vrijeme narežite puretinu na veće rezance posolite ih,dodajte senf i sve zajedno pomiješajte.
Preko mesa posipajte žlicu brašna koju ste pomiješali s slatkom crvenom parikom
U gljive sada dodajte kesten koji ste prethodno skuhali i očistili.
Gljive izvadite i stavite na toplo ,dodajte malo maslinovog ulja i popržite rezance od mesa na ostatku od umaka.Kada je meso porimilo zlatnu boju izvadite ga.
Jedan dio umaka od glijva propasirajte a drugi ostavite u komadićima.
Taj koji ste propasirali pomiješajte s rezancima od mesa , a ostatak umaka prelijte preko priloga.
U mom slučaju su bili njoki ali jako fino ide i s rižom,pireom,prokulicama.


I na kraju balade svi su bili zadovoljni.
Dobar tek...

Primjedbe

  1. Bas jesenja kombinacija,zvuci dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. odlično jelo, super si ga osmislila i pripremila, meni se ovo jako sviđa !!. Baš je pravo jesensko ! Dobra mi je priča o šuštanju lišća, sjećam se da su mene tako ispratili iz Dbk kada sam tada bojažljivo krenula u Zg i govorili su mi "vidjet ćeš kako je lijepa zagrebačka jesen i lišće koje šušti pod nogama" , i dobro su mi rekli. I danas hodam i razbacujem lišće koje mi šušti pod nogama i uživam u tome :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi